TEST

Najdražji renault v ponudbi (FOTO)

Električni megane: z drugačnim imenom ne bi bilo toliko vprašanj o ceni.
Fotografija: V prav ničemer ne razočara. Sinhroni električni motor premore 220 konjskih moči (160 kW). FOTOGRAFIJE: Gregor Pucelj
Odpri galerijo
V prav ničemer ne razočara. Sinhroni električni motor premore 220 konjskih moči (160 kW). FOTOGRAFIJE: Gregor Pucelj

Gre za avtomobil, ki je letos morda dvignil celo največ prahu, saj si zaradi svoje kakovosti zasluži vse pohvale, a hkrati se vsem zdi nenavadno, da je megane lahko tako drag. Trenutno je električna različica celo najdražji Renaultov avtomobil, če seveda iz konkurence vzamemo superšportnega alpina.

V notranjosti je v središču 12-palčni zaslon. Ima visoko ločljivost, je dobro odziven in povezan z googlom.
V notranjosti je v središču 12-palčni zaslon. Ima visoko ločljivost, je dobro odziven in povezan z googlom.

Drugačen in boljši v vsem

Resda naj bi po obliki posnemal soimenjake, toda električni megane je bistveno bohotnejši in opazen avtomobil. Hkrati ima električen pogon, zato ga težko umestimo v njegov nekdanji prostor klasičnih kombilimuzin, kjer je bil eden glavnih. Toda ne gre samo za elektriko, ampak za bistveno večji prestiž, kakovost materialov in moderno obliko. V vsem je povsem drugačen in boljši kot nekoč. Potnikom je namreč jasno, da sedijo v zelo dobrem avtomobilu, vse je urejeno, prostorno in tudi udobno.

Zadaj lahko sedijo tudi odrasli potniki.
Zadaj lahko sedijo tudi odrasli potniki.

Enako velja za vožnjo. S prav ničimer megane ne razočara. Sinhroni električni motor premore 220 konjskih moči (160 kW), akumulator 60 kWh, baterijski sklop (debel je zgolj 11 centimetrov in težak 394 kilogramov) pa je pospravljen v dnu vozila, kar omogoča nižje težišče avtomobila. Voznik vsekakor ceni neposredni volanski mehanizem, enako smo pohvale stabilnosti slišali od sopotnikov. Največja hitrost sicer znaša 160 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h pa je 7,4 sekunde.

Prostora ne manjka

V dolžino meri 4,2 metra, v višino 1,5 metra, kolesa pa so postavljena v robove avtomobila, kar se pozna pri 2,7 metra dolgi medosni razdalji. Zelo uporaben je prtljažnik s 440 litri prostornine, toda morda bo koga zmotil višji nakladalni rob. Koristno je, da je v prtljažniku posebna odprtina, kamor lahko pospravite kable za polnjenje, toda vsaj na dopustniški vožnji je takšna rešitev lahko precej nerodna.

Zelo uporaben je prtljažnik s 440 litri prostornine, toda morda bo koga zmotil višji nakladalni rob.
Zelo uporaben je prtljažnik s 440 litri prostornine, toda morda bo koga zmotil višji nakladalni rob.

V notranjosti je v središču 12-palčni zaslon. Ima visoko ločljivost, je dobro odziven, povezava z googlom pa omogoča natančne prometne in vremenske podatke. Pohvalno je tudi, da je meni v slovenskem jeziku, a vsaj spodaj podpisani je imel nekaj težav pri povezavi med avtomobilom in mobitelom.

Dober paket za polnjenje

Kljuke so pogrezne.
Kljuke so pogrezne.

Pri slovenskem uvozniku ob nakupu ponujajo kartico mobilize charge pass z naloženim imetjem za približno 5000 kilometrov polnjenj, brezplačno polnjenje pri trgovcih in tudi brezplačno pomoč na cesti ob izpraznjeni bateriji. Testni primerek ima najboljši paket za polnjenje, saj mogoča 22-kilovatno moč polnjenja z izmeničnim tokom (AC) in 130 kW moči na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom (DC).

Najdražji renault

Dogajanje za avtomobilom lahko spremljate tudi prek kamere.
Dogajanje za avtomobilom lahko spremljate tudi prek kamere.

Ampak na koncu je glavno vprašanje, koliko takšen avtomobil stane. Odgovor je presenetljiv – le par tisočakov manj od petdeset tisoč evrov. Ni malo, vsaj za družinski avtomobil. Za takšen denar je na voljo že marsikaj iz višjega razreda, cenejša sta denimo cupra born in volkswagen ID.3. Toda morda ta dilema ne bi bila tako očitna, če bi imel avtomobil drugačno ime – kajti z besedo megane (hote ali nehote) povezujemo povsem nekaj drugega in bistveno cenejšega, pa čeprav električni ponuja res veliko. 

Polnilna vtičnica je spredaj desno.
Polnilna vtičnica je spredaj desno.
Največja hitrost znaša 160 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h je 7,4 sekunde.
Največja hitrost znaša 160 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h je 7,4 sekunde.
V dolžino meri 4,2 metra, kolesa pa so postavljena v robove avtomobila, kar se pozna pri 2,7 metra dolgi medosni razdalji.
V dolžino meri 4,2 metra, kolesa pa so postavljena v robove avtomobila, kar se pozna pri 2,7 metra dolgi medosni razdalji.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije