ODPOVED LETOV

Poglejte, kaj lahko potniki pričakujejo od Adrie

Objavljeno 14. junij 2019 19.10 | Posodobljeno 14. junij 2019 23.17 | Piše: T. V.

Prevoznik odpovedal več letov.

Adria Airways. FOTO: Blaž Kondža
LJUBLJANA – Adria Airways je potrdila, da so, kot pravijo iz tehničnih in operativnih razlogov, do konca junija odpovedali več letov. Večinoma gre za nočne lete na relaciji Ljubljana–Skopje–Ljubljana in Ljubljana–Priština–Ljubljana, nekaj poletov pa je bilo odpovedanih tudi na posameznih drugih relacijah.
 
Preberite še:

Poslanec izbruhnil: Sramota! Niste vredni slovenske zastave



Za potnike, ki jih bodo odpovedi poletov prizadele, pa ima slovenska evropska komisarka Violeta Bulc pomembno opozorilo: 
»Zahvaljujoč EU imajo potniki, katerih leti so bili odpovedani, številne pravice: povračilo denarja, sprememba poti ali vrnitev ter pravico do pomoči in v določenih primerih pravico do odškodnine. Pričakujemo, da bo Adria Airways v celoti spoštovala te pravice.«



Preberite, kakšne so vaše pravice, če je bil let odpovedan
Do odpovedi leta pride, kadar:
– je opuščen prvotni razpored letov in so vas premestili na drug načrtovan let;
– je letalo vzletelo, vendar se je moralo vrniti na odhodno letališče in so vas premestili na drug let;
– je letalo pristalo na letališču, ki ni končni cilj, naveden na vozovnici, razen:
– če ste se strinjali s spremembo poti (pod primerljivimi pogoji prevoza in takoj ko je mogoče) na letališče vašega prvotnega končnega cilja ali na kateri koli drugi cilj, s katerim soglašate. V tem primeru se šteje, da ima let zamudo in ne gre za odpoved.

Letališče prihoda in letališče prvotnega končnega cilja sta v istem kraju, mestu ali regiji. V tem primeru se šteje, da ima let zamudo in ne gre za odpoved.

Če je let odpovedan, imate pravico do povračila, spremembe poti ali vrnitve in tudi pravico do pomoči ter odškodnine. Do odškodnine ste upravičeni, če ste bili o odpovedi leta obveščeni manj kot dva tedna pred načrtovanim datumom odhoda. Letalski prevoznik mora obvezno dokazati, ali in kdaj ste bili osebno obveščeni o odpovedi leta. Če tega ne stori, se lahko za nadaljnjo pomoč obrnete na nacionalni organ.

Vendar pa letalskemu prevozniku ni treba plačati odškodnine, če dokaže, da je bil let odpovedan zaradi izrednih razmer. Letalski prevoznik mora to dokazati tako, da, denimo, zagotovi izvlečke iz dnevnika letenja ali poročil o dogodku. Letalski prevoznik mora te dokaze poslati ustreznemu nacionalnemu izvršilnemu organu ter zadevnim potnikom v skladu z nacionalnimi določbami o dostopu do dokumentov.
Deli s prijatelji