NIČ NE BO
Veste, zakaj z Adrio ni mogoče leteti v ZDA?
Slovenski letalski prevoznik večkrat na teden leti v Kijev, v New York pa ne bo niti v bližnji prihodnosti.

Odpri galerijo
Z Adrio ni mogoče leteti čez lužo. FOTO: Montaža S. N.
LJUBLJANA – Združene države Amerike so med Slovenci gotovo ena izmed bolj priljubljenih destinacij, ne le s turističnega vidika, temveč tudi poslovnega. V letu 2016 je po podatkih ameriškega urada za turizem ZDA obiskalo približno 20 tisoč Slovencev. A očitno to ni dovolj, da bi lahko Slovenci v ZDA leteli z ljubljanskega letališča. Poleg številnih Slovencev je tako ameriški veleposlanik Brent R. Hartley eden redkih veleposlanikov, ki, čeprav dela v državi članici Evropske unije, ne more z direktnim letom potovati domov.
Če je večkrat na teden ali celo na dnevni ravni s slovenskim letalskim prevoznikom Adrio Airways mogoče leteti tudi v nekatere najbolj obskurne in za marsikoga nenavadne destinacije, pa ponudbe pri Adrii za let v ZDA ne boste našli ne danes niti v bližnji prihodnosti. Kot pojasnjujejo v družbi, so bolj kot s povezovanjem Ljubljane z zahodnim svetom usmerjeni k povezavam z vzhodno Evropo in Balkanom.
Adria Airways vsak dan leti v Tirano in Prištino, v Kijev pa je z njo v zimski sezoni mogoče leteti trikrat na teden. Čeprav pri Adrii točnih podatkov o zasedenosti teh letov ne razkrivajo, pa pravijo, da so z zasedenostjo svojih letal zadovoljni in da je veliko odvisno od letnega časa. »Naša letala so običajno bolj zasedena v poletni sezoni, ki traja od marca do oktobra. V letošnjem letu si zaradi odprtja novih šestih destinacij (Bukarešta, Hamburg, Sofija, Ženeva, Dubrovnik in Brač) obetamo, da bo z nami potovalo še več potnikov,« pojasnjujejo.
Ne z zahodom, povezujejo nas z vzhodom
Na vprašanje, zakaj z Adrio ni mogoče leteti v ZDA, odgovarjajo, da je Adria regionalni prevoznik, ki povezuje Ljubljano s številnimi evropskimi mesti in ponuja dobre povezave z jugovzhodno Evropo. Tisti, ki so si vseeno obetali, da bi morda v bližnji prihodnosti lahko z Adrio leteli v New York, pa se lahko obrišejo pod nosom, saj družba ne načrtuje teh povezav. »Usmerjeni smo v nadaljnjo stabilnost, izboljšave povezav oziroma širitev novih linij in povečanje zadovoljstva naših potnikov.«
Z vprašanji, kako potuje domov, smo se obrnili tudi na ameriškega veleposlanika v Sloveniji Brenta R. Hartleyja. V njegovem uradu so nam pojasnili, da prek enega izmed mnogih evropskih zračnih vozlišč, katerega točno, pa niso razkrili.
Če je večkrat na teden ali celo na dnevni ravni s slovenskim letalskim prevoznikom Adrio Airways mogoče leteti tudi v nekatere najbolj obskurne in za marsikoga nenavadne destinacije, pa ponudbe pri Adrii za let v ZDA ne boste našli ne danes niti v bližnji prihodnosti. Kot pojasnjujejo v družbi, so bolj kot s povezovanjem Ljubljane z zahodnim svetom usmerjeni k povezavam z vzhodno Evropo in Balkanom.
Adria Airways vsak dan leti v Tirano in Prištino, v Kijev pa je z njo v zimski sezoni mogoče leteti trikrat na teden. Čeprav pri Adrii točnih podatkov o zasedenosti teh letov ne razkrivajo, pa pravijo, da so z zasedenostjo svojih letal zadovoljni in da je veliko odvisno od letnega časa. »Naša letala so običajno bolj zasedena v poletni sezoni, ki traja od marca do oktobra. V letošnjem letu si zaradi odprtja novih šestih destinacij (Bukarešta, Hamburg, Sofija, Ženeva, Dubrovnik in Brač) obetamo, da bo z nami potovalo še več potnikov,« pojasnjujejo.
Ne z zahodom, povezujejo nas z vzhodom
Na vprašanje, zakaj z Adrio ni mogoče leteti v ZDA, odgovarjajo, da je Adria regionalni prevoznik, ki povezuje Ljubljano s številnimi evropskimi mesti in ponuja dobre povezave z jugovzhodno Evropo. Tisti, ki so si vseeno obetali, da bi morda v bližnji prihodnosti lahko z Adrio leteli v New York, pa se lahko obrišejo pod nosom, saj družba ne načrtuje teh povezav. »Usmerjeni smo v nadaljnjo stabilnost, izboljšave povezav oziroma širitev novih linij in povečanje zadovoljstva naših potnikov.«
Z vprašanji, kako potuje domov, smo se obrnili tudi na ameriškega veleposlanika v Sloveniji Brenta R. Hartleyja. V njegovem uradu so nam pojasnili, da prek enega izmed mnogih evropskih zračnih vozlišč, katerega točno, pa niso razkrili.
Hvala, ker berete Slovenske novice.
Berite Slovenske novice prvi mesec že za 7,99 € 0,99 €!