DODATNI STROŠKI

Bralka zgrožena: Ko želiš na koncert, pri Eventimu ne plačaš samo cene vstopnice

Ob vsakem nakupu zaračunajo še administrativne stroške.
Fotografija: Fotografija je simbolična. FOTO: Jure Eržen, Delo
Odpri galerijo
Fotografija je simbolična. FOTO: Jure Eržen, Delo

Eden največjih prodajalcev vstopnic za športne prireditve, koncerte, predstave in še mnoge druge dogodke Eventim je razjezil dve naši bralki. Sonja je kupila dve vstopnic v vrednosti 20 evrov, a ko je morala plačati končni znesek, ji ni bilo prav nič jasno. »Cena dveh vstopnic je bila 20 evrov, plačati pa sem morala 21,50? Zakaj? Tako zaračunavanje se mi ne zdi normalno, vendar od Eventima nikjer drugje ne moreš dobiti vstopnice. Zakaj tako??«

Plačate za administracijo, material ...

Zakaj dodatni strošek pri Eventimu? FOTO: bralka Sonja
Zakaj dodatni strošek pri Eventimu? FOTO: bralka Sonja
Obrnili smo se na Eventim, kjer nam je izvršna direktorica Nicole Radermacher takole pojasnila dodatni strošek za kupca: »Strošek obdelave nakupa predstavlja nadomestilo, s katerim pokrivamo administrativne in materialne stroške, stroške bančnih transakcij ter druge stroške, povezane z nakupom. Uvedba stroška je bila nujna, če želimo kupcem še naprej zagotavljati pestro ponudbo koncertov in drugih dogodkov, visoko raven storitve in razvejano mrežo kar 1.500 prodajnih mest. Ta strošek tudi omogoča, da bodo slovenski kupci še naprej imeli možnost nakupa vstopnic za različne dogodke v tujini, ker smo edini ponudnik mednarodnega sistema izdajanja vstopnic.«


Bralka Andreja pa nam je poslala račun, kjer so ji prav tako za nakup vstopnice zaračunali dodaten strošek. A ne samo enega, marveč dva v skupni vrednosti tri evre. »Nisem izbrala dostave prek pošte, ker to je še en strošek. Odločila sem se, da vstopnico dvignem na Petrolu in zaradi tega so mi zaračunali še evro in pol. Ne vem pa, od kod drugi zaračunan evro in pol,« nam je pisala bralka.

Bralka ne more verjeti, kaj so ji zaračunali. FOTO: bralka Andreja
Bralka ne more verjeti, kaj so ji zaračunali. FOTO: bralka Andreja

»Vsaka storitev, vsaka distribucija vstopnice generira določen strošek, tako pri nakupu prek spleta kot pri nakupu in prevzemu vstopnic na prodajnih mestih. Posebnost našega tržišča je tudi v tem, da v Sloveniji ne zaračunavamo posebnega stroška za spletni nakup vstopnic, ki jih kupec sam natisne doma. V večini primerov v tujini je nakup doma natisnjenih plačljiva storitev, ki se obračuna ob vsakem nakupu vstopnice. S stroškom obdelave nakupa tako pokrivamo tudi ta strošek oziroma strošek dodatnih zaposlenih, ki v izogib zlorabam doma natisnjenih vstopnic pregledujejo na vhodu v prireditveni prostor,« je dodala Radermacherjeva
 



Se soočate s težavo, na katero ne dobite odgovora? Pišite nam, preverili bomo.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije