Ustvarimo boljši svet v sodelovanju z društvom OnkoMan v letošnjem novembru aktivno skrbel za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja." />
Predstavitvena informacija

Za nakup simulatorja operacij LIDL SLOVENIJA doniral 8000 evrov

Lidl Slovenija je v sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet v sodelovanju z društvom OnkoMan v letošnjem novembru aktivno skrbel za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja.
Fotografija: BIO sveža jajca, ki so bila opremljena z nalepkami Ne pozabi na jajca FOTO: Lidl Slovenija
Odpri galerijo
BIO sveža jajca, ki so bila opremljena z nalepkami Ne pozabi na jajca FOTO: Lidl Slovenija

Podjetje je z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi v sklopu brkatega novembra zbralo 8000 EUR, ki so jih podarili Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za nakup simulatorja operacij benigne hiperplazije prostate in raka na sečnem mehurju.

Pomembna je preventiva
Društvo OnkoMan je poskrbelo, da je bilo novembra v Sloveniji »brkato vzdušje«. Kot uvod v letošnji brkati november so prvi novembrski ponedeljek organizirali tiskovno konferenco v Splošni bolnišnici Slovenj Gradec. Predstavniki društva in specialisti so se pogovarjali o stanju slovenske urologije in ozaveščanju moških. Poleg ozaveščanja o moškem zdravju je bil poudarek na zgodnjem odkrivanju in pravočasnem zdravljenju raka na prostati ter raka na modih. 

Prav tako je društvo OnkoMan v športnem centru Reebok CrossFit Ljubljana zaznamoval najbolj brkati mesec ter se skupaj s člani in podporniki preizkusil v izzivu RCL ‘MA JAJCA. Pripravili so 12-urni WOD, ki je bil težavnostno primeren za različne ciljne skupine. Čez dan se je zvrstilo več treningov. Dogodka so se udeležili tudi športniki invalidi iz Zveze za šport invalidov Slovenije, ki jo že nekaj let podpira Lidl Slovenija: tandem Dragar-Porenta, ročni kolesar Anej Doplihar in trener Luka Kovic. S trenažerjem in ročnim kolesom so obiskovalcem prikazali trening parakolesarjev.

Predzadnjo nedeljo v novembru so v SiTi Teatru v Ljubljani pripravili dobrodelno gledališko komedijo Slovenec in pol. Predstava, ki je bila razprodana, je ob koncu moške opomnila na skrb za zdravje. Zadnji ponedeljek v novembru pa so končali s predavanjem v Fiztone centru v Ljubljani.

Ne pozabi na jajca
Lidl Slovenija je november zaznamoval dobrodelno: od vsake prodane škatle BIO svežih jajc je namenil 10 centov društvu OnkoMan. BIO sveža jajca, ki so bila opremljena z nalepkami Ne pozabi na jajca, so nekoliko hudomušno nagovarjala kupce k skrbi za svoje zdravje in večji preventivi.

Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti namenjajo svojemu zdravju in preventivi. Prav tako so v Lidlu Slovenija za svoje sledilce na družbenih omrežjih pripravili prav posebno kampanjo, v okviru katere so s pomočjo Davida Urankarja, Alena Podlesnika in Andraža Andrejca sledilce na zabaven način ozaveščali o pomenu skrbi za svoje zdravje in dobro počutje.

Skupni znesek donacije, 8000 evrov, so v Lidlu Slovenija zbrali z internimi in eksternimi aktivacijami, v društvu OnkoMan pa so bili prispevka veseli: »Izredno nas veseli, da smo s podporo donacije Lidla Slovenija korak bližje nakupu urološkega simulatorja operacij, ki je namenjen izobraževanju urologov. Izobraževanje na simulatorju omogoča zmanjšanje medoperativnih zapletov (manjša izguba krvi, manj perforacij sečnega mehurja …) in hitrejši odpust v domačo oskrbo. Kar je ključno, pa je, da je namenjen tako bolnikom kot bolnicam, na voljo pa bo v vseh slovenskih bolnišnicah, saj je premičen. Iskrena hvala Lidlu za srčnost in uspešno sodelovanje,« je ob prevzemu donacije, sklepnem dejanju brkatega novembra, povedal Gregor Pirc, predsednik društva.

Veselje ob predaji donacije. Z desne proti levi: prim. Darija Strah, spec. ginekologije in porodništva, strokovna sodelavka društva OnkoMan, Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija, Gregor Pirc, predsednik društva OnkoMan, in Kornelija Kamenik, sodelavka korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija. FOTO: OnkoMan
Veselje ob predaji donacije. Z desne proti levi: prim. Darija Strah, spec. ginekologije in porodništva, strokovna sodelavka društva OnkoMan, Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija, Gregor Pirc, predsednik društva OnkoMan, in Kornelija Kamenik, sodelavka korporativnega komuniciranja v podjetju Lidl Slovenija. FOTO: OnkoMan

Oglejte si še video na Facebooku. 

Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije