ODGOVOR NA ODGOVOR

V Levici ne znajo prevajati iz angleščine?

Med najbolj levo stranko v DZ in AmChamom se razpleta prava besedna vojna.
Fotografija: Levica je zavrnila povabilo AmChama na srečanje. FOTO: Jure Eržen, Delo
Odpri galerijo
Levica je zavrnila povabilo AmChama na srečanje. FOTO: Jure Eržen, Delo

LJUBLJANA – V organizaciji AmCham Slovenija so negativno presenečeni nad odgovorom Levice ob vabilu k dialogu in sodelovanju. »Očitno je, da predstavniki Levice ne poznajo naše organizacije, saj v zelo obsežnem pismu/članku pogosto mešajo AmCham Slovenija, ki je slovenska pravna oseba, ustanovljena s strani slovenskih in mednarodnih podjetij leta 1999, in U.S. Chamber of Commerce iz ZDA. Prevod v slovenščino je s površnim pogledom enak, sta pa organizaciji popolnoma različni,« so v odgovoru Levici zapisali v organizaciji, katere generalna direktorica je Ajša Vodnik.

Zanikajo, da bi bili socialni partner

»Nikoli nismo podpirali nobene politične stranke oziroma njenega programa, ker je eno od temeljnih vodil našega delovanja apolitičnost, smo pa vedno z veseljem sodelovali z vsemi političnimi strankami.« AmCham Slovenija nikoli ni poskušal postati socialni partner v pogajanjih med socialnimi partnerji. »Razumemo, da za Levico nismo prioriteta, naše vabilo k dialogu pa vendar ostaja. Prepričani smo, da je za spremembe v družbi potreben odprt dialog gospodarstva, znanosti, države in civilne družbe, in zato smo vedno pripravljeni na sodelovanje.«

Odgovorni za skrb vzbujajoče trende

V Levici so v odzivu na povabilo zapisali, da nimajo namena sodelovati z »izpostavo ameriške gospodarske zbornice v Sloveniji, saj gre za organizacijo, ki je soodgovorna za nekatere najbolj zaskrbljujoče trende v ZDA in po svetu. Zbornica aktivno lobira proti prepotrebnim okoljskim ukrepom, prispevala je k uničenju sindikalnega gibanja v ZDA in je ena glavnih zagovornic krčenja delavskih pravic.«

Očitek, da niso apolitični

V Levici AmCham Slovenija razumejo kot lobistično organizacijo za interese, ki so po mnenju Levice nasprotni interesom prebivalcev Slovenije. Dodajajo, da nikakor ne deluje apolitično, češ da »ameriška gospodarska zbornica poskuša prek svoje izpostave v Sloveniji vplivati na akterje, ki odločajo o razvoju slovenske družbe. Različna srečanja, prireditve, medijske objave, neposredno lobiranje in konec koncev tudi javna pisma so aktivnosti, katerih cilj je poseči v javno razpravo ter vplivati na sprejem zakonodaje.«

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije