Predstavitvena informacija

Kaj pa, če bi lahko delili srečo?

»Zavarovanje je preveč zapleteno. Nimam izkušenj. Prepozno je za spremembo kariere.«
Fotografija: Mislite, da veste vse o poklicu zavarovalnega zastopnika? Nadaljujte z branjem in ugotovili boste, da se motite. FOTO: Getty Images/istockphoto
Odpri galerijo
Mislite, da veste vse o poklicu zavarovalnega zastopnika? Nadaljujte z branjem in ugotovili boste, da se motite. FOTO: Getty Images/istockphoto


Če ste kdaj razmišljali o tem, da bi postali zavarovalni zastopnik, ste bili verjetno izpostavljeni vsaj kateremu od najpogostejših mitov oziroma kateri izmed napačnih predstav o prodaji zavarovanja. Skupaj z zavarovalnimi zastopniki pri GRAWE zavarovalnici smo poiskali najpogostejše mite in jih za vas tudi ovrgli. Vas zanima, kako?

Mit št. 1: Uspešni so samo kandidati z zavarovalniškim ozadjem

GRAWE:
Resnica je, da večina naših zavarovalnih zastopnikov nima zavarovalniškega ozadja. Imajo pa druge, večinoma prirojene ali priučene lastnosti, zaradi katerih se hitro učijo in uspešno vodijo. Čeprav imajo mnogi najboljši potencialni zastopniki nekaj predhodnih izkušenj s prodajo, poslovanjem in/ali trženjem ter nekatere osebnostne lastnosti, kot so podjetniški duh, samomotivacija in sposobnost učinkovitega komuniciranja, lahko z našo pomočjo vsak postavi prave temelje za uspeh. Od trenutka, ko oddate spletno prijavo, bomo z vami ravnali spoštljivo in pozorno: opremili vas bomo z znanjem, izobraževanji in mentorskimi programi, namenjenimi posameznikom.

Zavarovalni zastopnik Klemen:
»Ko sem se prijavil za delo v GRAWE zavarovalnici, tega podjetja nisem dobro poznal. Pred tem sem bil zaposlen v podjetju, kjer sem delal fizično in za malo denarja. Želel sem delati kot komercialist, saj me je privlačilo delo z ljudmi. Nekaj časa sem po spletu iskal zaposlitve, nikoli pa nisem pomislil na zavarovalnico. Po priporočilu prijatelja sem nekega dne prejel klic z GRAWE zavarovalnice. Z začetnim rahlim nezaupanjem, ki se je potem prevesilo v veliko navdušenje, sem stopil na novo karierno pot.«


Mit št. 2: Delo zavarovalnega zastopnika je prodaja

GRAWE:
Poklica zavarovalnega zastopnika ne uvrščamo med tipična dela v prodaji. Gre namreč za priložnost, da ljudem dejansko pomagamo, da zaščitijo tisto, kar je zanje najpomembnejše. Zavarovalni zastopniki med svojim delom najdejo svojo poklicno pot, ki jo izpolnjujejo in nadgrajujejo, saj pomagajo posameznikom in družinam varovati njihovo preživetje in prihodnost. Razumejo, da se njihovo poslovanje ne nanaša samo na zavarovalne produkte ‒ pri zavarovalništvu gre namreč za ljudi, odnose in ustvarjanje zdravih ter varnih skupnosti. 

Na GRAWE zavarovalnici zagotavljamo najrazličnejša usposabljanja in mentorje, ki ustvarjajo odlične zavarovalne zastopnike. Člani naše ekipe so usposobljeni znotraj lastnega prodajnega procesa, ki jim omogoča pomoč pri iskanju najboljše rešitve za vsako stranko.

Klemen Ahačič je zavarovalni zastopnik pri Grawe. FOTO: Vid Rotar
Klemen Ahačič je zavarovalni zastopnik pri Grawe. FOTO: Vid Rotar

Zavarovalni zastopnik Klemen:
»Delo v GRAWE zavarovalnici je delo, pri katerem sicer vlagaš sebe in svojo energijo, vendar hkrati dobivaš neposredne pozitivne povratne informacije od svojih strank. Če delam za druge, delam tudi zase. Vsaka skrb, kako bo nov zavarovalni zastopnik pridobil stranke, je odveč. Te pridejo same, podpore tima pa imaš resnično veliko. Seveda se moraš pri svojem delu truditi. Pomembno je slediti zastavljenim ciljem in jih resnično izpeljati. Na začetku to pomeni polno delo, 8 ur, včasih kakšno uro več. GRAWE je odličen delodajalec, ceni vložen trud in vse ugodnosti, ki jih ponuja, so resnično na mestu. Tudi na začetku karierne poti vam GRAWE zavarovalnica ponuja vse – od nagrad do raznih izobraževanj, pomoči zastopnikov, ki že delajo dalj časa, in mentorjev. 

Za tovrstno delo moraš biti komunikativen in vztrajen, ne nazadnje pa tudi prepričljiv. Svoje znanje in poznavanje ponudbe zavarovalnice moraš ves čas nadgrajevati. Če se hočeš poslu resnično posvetiti in uspeti, moraš delati samo to. Seveda na začetku zavrnitev boli, vendar s časom pridobiš tršo kožo.«




Mit št. 3: Ljudje zavarovanja kupujejo na spletu

GRAWE:
Nekateri ljudje verjamejo, da je lažje primerjati spletne ponudbe in kupiti zavarovanje na spletu, vendar ne vsi. Razlog, zakaj veliko strank raje sodeluje z lokalnimi zavarovalnimi zastopniki, je ta, da imajo naši zavarovalni zastopniki edinstveno možnost prilagajanja zavarovalnih paketov in ponujajo raven storitev, ki je po drugih komunikacijskih kanalih ni mogoče doseči. To je nekaj, česar spletna storitev ne more ponuditi, ne glede na to, kako hiter je digitalni razvoj. 

Mnogi naši zavarovalni zastopniki aktivno sodelujejo na družbenih omrežjih in ustvarjajo vsebine, s čimer se približajo uporabnikom, ki jim je digitalni način komunikacije bližji. 

Zavarovalni zastopnik Klemen:
»Verjamem v osebni stik. Le tako lahko resnično predstavim svoje vrednote in se popolnoma posvetim stranki. Da lahko razumem, kaj stranka potrebuje, moram z njo sesti in jo poslušati. Ne verjamem, da lahko prodajamo le zaključene produkte ‒ zahteve in potrebe strank so zelo različne. Ljudje te bodo spoštovali, če ti spoštuješ njih. Ko so me ljudje spoznali in videli, da sem zanje vedno naredil korak dlje, da mi je bilo mar, so mi začeli zaupati. In nove stranke so me začele iskati same. Od začetka nisem bil navdušen, da sem zavarovalni zastopnik, danes pa lahko rečem, da je to moja sanjska služba. Zadovoljen sem, ker me ljudje poznajo in z veseljem pozdravijo tudi na ulici. Vsakega si upam pogledati v oči, ker vem, da delam dobro in prav.« 


Mit št. 4: Zavarovalni agenti delajo popoldne in čez vikende

GRAWE:
Kariera zavarovalnega zastopnika ni klasična zaposlitev, kjer bi delo opravljali le dopoldne. Pričakuje se, da bodo zastopniki tam, kjer bodo najbolj potrebni, prisotni za svoje stranke v nujnih primerih. Na vsakodnevni ravni pa naši zavarovalni zastopniki uživajo svobodo, ki jo prinaša delo, in prilagodljivost, ki omogoča, da si vsak kroji svoj urnik.

Zavarovalni zastopnik Klemen:
»Sam delam večinoma dopoldne. Tak delovnik mi najbolj ustreza. Večino dela tako opravim v tem času, vedno pa se prilagodim potrebam družine ali preprosto kakšnemu opravku. Vedno sem na voljo svojim strankam, ampak to je zame samoumevno. Gre za odnose in ti mi veliko pomenijo. Del službe opravim tudi v poznem popoldnevu, a mi je to v veselje. Delam tako kot drugi, samo da sam krojim svoj čas in dan.«


Mit št. 5: Zavarovalni zastopnik je enota zase in s tem odvisen od samega sebe

GRAWE:
Res je, da so naši zastopniki odgovorni za rast svojega portfelja, vendar GRAWE vsakemu zastopniku ponuja orodja, podporo in usposabljanje za čim večji uspeh. Usposabljanje in podpora se začneta s prvim dnem in se nadaljujeta skozi vso kariero.

Zavarovalni zastopniki začenjajo svojo kariero s programom za razvoj zastopnikov, ki kandidatom natančno pokaže, kako biti zavarovalni zastopnik, in jim pomaga pridobiti izkušnje, tako da so pripravljeni za delo na terenu. Poleg tega GRAWE spodbuja, da se zastopniki udeležujejo prodajnih izobraževanj, se seznanijo z vrhunskimi govorci v industriji in se naučijo novih prijemov, ki jim bodo pomagali pri rasti njihovega poslovanja.

Kot GRAWE zavarovalni zastopnik imate na svoji strani celotno ekipo, ki vam pomaga pri doseganju uspehov. Naš mentorski program ponuja pridobitev praktičnih izkušenj, potrebnih za obvladovanje spretnosti in odpravljanje ovir. 



Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije