INTERVJU

FOTO: Vzdevek mu je dala sestra

Francesco Bagnaia - Pecco, novinec v motociklističnem kraljevskem razredu motoGP, poskuša biti boljši iz dirke v dirko; razlike v primerjavi z razredom moto2 so ogromne, priznava.
Fotografija: Francesco Bagnaia - Pecco, novinec v kraljevskem razredu FOTO: Primož Jurman
Odpri galerijo
Francesco Bagnaia - Pecco, novinec v kraljevskem razredu FOTO: Primož Jurman

Francesco Bagnaia - Pecco je aktualni svetovni prvak razreda moto2, letos pa nastopa v razredu motoGP v ekipi Alma Pramac Ducati. V svetovno prvenstvo razreda moto3 je vstopil leta 2013, kjer je vztrajal do leta 2017, ko je stopil stopniško višje, v razred moto2. Dvaindvajsetletnik je novinec v najmočnejšem razredu motoGP, kjer se še uči in nastopa s spremenljivo srečo.

Ali morda po zamenjavi agregatov v razredu moto2, kjer letos uporabljajo agregate znamke Triumph, kaj pogrešate ta razred?
Ne. V razredu moto2 sem osvojil naslov svetovnega prvaka in v njem nimam več česa pokazati. Moje želje in cilji so zdaj usmerjeni v doseganje rezultatov v razredu motoGP, kjer se odlično počutim in sem zelo vesel, da lahko tekmujem v kraljevskem razredu in se kosam z najboljšimi dirkači sveta.

Katere pa so tiste stvari, po katerih se razred motoGP loči od moto2?
Razlike so ogromne na treh področjih. Pospeševanje iz zavojev zaradi močnejših agregatov je v razredu motoGP neprimerljivo s tistim v razredu moto2. Temu sledijo tudi gume ter zavore.



Vesel je, da se v razredu motoGP kosa z najboljšimi dirkači sveta. FOTO: Dorna
Vesel je, da se v razredu motoGP kosa z najboljšimi dirkači sveta. FOTO: Dorna
Ste v razredu motoGP pričakovali takšno dirkaško in
tehnološko napredno okolje, kako se spopadate z vsemi temi spremembami?
MotoGP je najmočnejši razred dirkaškega motošporta, tam je osredotočeno vse vrhunsko znanje, v njem nastopajo najboljši dirkači, zato je konkurenca huda, uspeh pa ne pride sam od sebe. Zanj moraš trdo garati: ker sem novinec v tem največjem tekmovalnem razredu, se letos še učim in poskušam biti boljši iz dirke v dirko.

Vaša startna številka je 63, pred tem ste bili poznani s startno številko 42. Je prav, če ugotovimo, da ste številki 42 dodali polovičko, torej 21? Če da, zakaj?
Da, zadeva je zelo preprosta. V najšibkejšem razredu moto3 sem nastopil s štartno številko 21, ko sem prestopil v moto2, je bila ta številka že oddana, zato sem nastopal s startno številko 42, zdaj pa, ko nastopam v najmočnejšem razredu, je bila oddana tudi že ta številka. Znova sem dodal število 21 in tako letos nastopam s številko 63.

Kako pa se (mentalno in fizično) pripravljate na dirke razreda motoGP, saj je ta razred močnejši, dirkač potrebuje več moči, takšne so tudi obremenitve za psiho in telo?
Način treninga ostaja enak, kot sem ga imel v preteklosti, je le bolj intenziven, saj zaradi specifike močnejšega motocikla delam za večjo mišično maso. Motocikel zdaj že kar dobro obvladam in sem mu kos, v začetku sezone pa sem imel kar nekaj težav.



Razlike v primerjavi z razredom moto2 so ogromne, pravi Francesco. FOTO: Dorna
Razlike v primerjavi z razredom moto2 so ogromne, pravi Francesco. FOTO: Dorna
Od kod izvira in kaj pomeni vaš vzdevek Pecco?

Vzdevek mi je dala sestra v mladih letih, saj ni zmogla izgovoriti mojega imena. Vzdevek je ostal in zdaj me skoraj vsi kličejo tako.

Kateri so vaši hobiji – imate sploh čas zanje?
Trening, trening, trening. Tri dni v tednu vadim v telovadnici, dva dneva pa treniram na motociklu. Motokrosa, kot to počno nekateri drugi dirkači, ne treniram, tehniko drsenja skozi zavoje pilim s t. i. flat track motociklom na peščeni podlagi.

Kakšno je vaše mnenje o novem razredu moto e, kjer motocikle žene elektrika?
V resnici nimam mnenja, saj takšnega motocikla še nisem vozil, vsekakor pa so mi bolj všeč motocikli, ki jih poganjajo agregati z notranjim izgorevanjem.

Kaj vam je ljubše: rock ali techno glasba?
Brez dvoma rock. Moj najljubši bend so Guns N' Roses, njihov komad Welcome to the jungle pa je moj top izbor. 

Pospeševanje iz zavojev zaradi močnejših agregatov je v razredu motoGP neprimerljivo s tistim v razredu moto2. FOTO: Dorna
Pospeševanje iz zavojev zaradi močnejših agregatov je v razredu motoGP neprimerljivo s tistim v razredu moto2. FOTO: Dorna

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije