NEZAVEDNO

Avto, ki ga vozite, pove, kdo ste

Vozite terenec ali džip?
Fotografija: Fotografija je simbolična. FOTO: Jovanmandic Getty Images/istockphoto
Odpri galerijo
Fotografija je simbolična. FOTO: Jovanmandic Getty Images/istockphoto

Avtomobil je dobrina, ki si jo privošči domala vsakdo. Podatki Statističnega urada kažejo, da je bilo v Sloveniji ob koncu leta 2018 registriranih okoli 1.569.000 cestnih vozil, od tega 1.519.000 motornih in 50.000 priklopnih vozil. 
 
Če vozite volkswagna, naj bi bili po raziskavi Lloyds TSB Savings zelo varčni, vestni in harmonični, tisti, ki vozijo renaulta, pa naj bi bili zapeljivci. Raziskava, pred leti opravljena v Nemčiji, kaže, da ljudje izberejo model, ki najbolj ustreza njihovim osebnostnim značilnostim, s čimer navzven kažejo, kako vidijo sami sebe in kako želijo, da jih vidijo drugi, so lani zapisali kolegi pri Svetu kapitala.
Fotografija je simbolična. FOTO: Gašper Boncelj
Fotografija je simbolična. FOTO: Gašper Boncelj

Pri Reader Digestu so napisali, kaj avto govori o vaši osebnosti:

  1. Imate rdeč športni avto? Torej radi sprejemate tvegane finančne odločitve.
  2. Vozite kombi ali polkombi? Obožujete množico.
  3. Imate izjemno svetle LED-luči? Sebe postavljate na prvo mesto.
  4. Nalepite navihane otroške nalepke na stekla? Ste družinski človek.
  5. Nalepite logo športne ekipe? Nagnjeni ste k zabavam.
  6. Vozite terenec ali džip? Verjetno vam primanjkuje samozavesti.
  7. Vozite enoprostorec? Varnost je za vas na prvem mestu.
  8. Imate na avtu nalepko s političnim sporočilom? Preglasili so vas.
  9. Vsakič, ko odprete avto, vam kaj pade iz njega. Ste človek, ki rad počne več stvari hkrati.
  10. Imate obešen nenavaden obesek za osvežitev zraka? Individualizem je za vas zelo pomemben.
Fotografija je simbolična. FOTO: Fabian Bimmer, Reuters
Fotografija je simbolična. FOTO: Fabian Bimmer, Reuters

Mnogi so prepričani, da je avto le preprosto sredstvo za prevoz, drugim pa pomeni precej več. Je izraz tega, kar ste, saj v potrošniški družbi kupujemo proizvode, ki kažejo naše talente, interese in vrednote. Podzavestno zato kupujemo tako, da drugim pošiljamo sporočilca o sebi. 
 
Britanski psiholog Raj Persaud je skozi leta svoje prakse ugotovil, da denimo mini morrisa vozijo klinično depresivni, jaguarja impotentni, volva pa paranoični vozniki.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije