TEST

Pobiranje zavojev z italijanskim mišičnjakom

Po cestah na jugu Španije smo na novem ducatiju diavel 1260 S pobirali zavoje; gre za tretjo generacijo tega nenavadnega motocikla, ki tako rad kaže svoje mehanske mišice.
Fotografija: Prek nizko nasajenega sedeža se diavel konča v ozkem zadku in s široko zadnjo gumo pirelli diablo rosso III. Fotografije: Ducati
Odpri galerijo
Prek nizko nasajenega sedeža se diavel konča v ozkem zadku in s široko zadnjo gumo pirelli diablo rosso III. Fotografije: Ducati

Prva generacija diavela z letnico 2011 je bila predstavljena jeseni 2010 na salonu motociklov v Milanu. Ime zveni precej peklensko. In je res: diavel je v bolonjskem narečju ime za hudiča, delovni vzdevek pa se je obdržal in je zdaj uradno ime motocikla. Ta združuje tri popolnoma različne motoristične stile: športnega, slečenega in kruzerja. V tem koktajlu mešanic različnih stilov je vpeta še ideja ameriških mišičastih avtomobilov in stripovskih junakov. Določajo ga nabit, zgoščen in močan sprednji del z ravnim krmilom, prepoznavnim sprednjim žarometom, zračnimi kanali ob straneh in novimi smerniki 3D light blade. Prek nizko nasajenega sedeža se konča v ozkem zadku in s široko zadnjo gumo pirelli diablo rosso III. Takšne dimenzije imajo gume v motoGP. Dizajn je italijansko dovršen, zato ne preseneča, da je bil pravkar nagrajen s prestižno dizajnersko nagrado red dot. Je pa s spremenjeno geometrijo sprednjih vilic in predteka za 10 milimetrov daljši od predhodnika. Ciljna populacija? Možakarji srednjih let, tam med štiridesetim in petdesetim, ki se radi pokažejo v svoji drugačnosti. Vodijo Američani in Italijani.​

Prek nizko nasajenega sedeža se diavel konča v ozkem zadku in s široko zadnjo gumo pirelli diablo rosso III. Fotografije: Ducati
Prek nizko nasajenega sedeža se diavel konča v ozkem zadku in s široko zadnjo gumo pirelli diablo rosso III. Fotografije: Ducati

Napredna tehnika in prepoznavni dizajn

Če diavela opazujete od strani, boste videli, da šasijo tvori trojček: sprednji cevni okvir – ta je tudi nov –, dvovaljni agregat testastretta DVT 1262, ki je centralni element, vpet na cevni okvir, in nove enoročne zadnje nihajne vilice. Agregat, ki je v novem diavelu zaradi boljše razporeditve mase postavljen za 60 milimetrov nazaj, ima sedem konjev več kot predhodnik, pravo veljavo pa mu daje zaloga tovornjakarskega navora, predvsem pri srednjih vrtljajih. Že v osnovni verziji je, ob treh načinih delovana agregata, bogato opremljen z elektronskim paketom ducati safety, pri katerem velja omeniti Boschev ABS pa sistema proti zdrsu zadnjega in preprečevanju dviga prvega kolesa. T. i. quickshifter je na modelu S odličen, prav takšna sta barvni zaslon TFT in Öhlinsovo vzmetenje. Motocikel si nastavite po lastnih željah tudi v aplikaciji ducati link.

Sprednji del motocikla zaznamuje prepoznaven žaromet.
Sprednji del motocikla zaznamuje prepoznaven žaromet.

Odličen v zavojih

Ko sedem nanj, me pričakata sloka posoda za gorivo in sedlast sedež. Položaj za širokim krmilom je mešanica med slečenim motociklom in kruzerjem, z nogami rahlo naprej. V rokah deluje težko, a teža izgine že po prvih metrih vožnje. Celo manevriranje na ozkih ulicah Marabelle, kjer smo bili pišoči zbrani na testu, ni težavno. Po cesti, polni ostrih in tekočih zavojev, jo pičimo gor proti mestu Rondi. Redko prestavljam, v zelo živahnem tempu vozim največ v tretji, včasih v drugi in četrti prestavi. Motocikel je kljub 244 kilogramom odličen v zavojih, iz njih zdravo in brez nervoze pospešuje, prav tako se zaradi zanesljivih Brembovih zavor M50 mirno potopi v zavoj. Ne, ta stroj ni namenjen samo razkazovanju, pospeševanju ali lenemu križarjenju, z njim boste lahko zelo hitri. In tudi pred kakšnim lokalom vas novi diavel 1260 S ne bo pustil na cedilu.



Dvovaljni agregat poskrbi za obilje navora.
Dvovaljni agregat poskrbi za obilje navora.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije