POVEZAVA
Kaj ženske sovražijo pri avtomobilih?
Delitev družbenih vlog na moške in ženske obstaja le še v zgodovinskih učbenikih in v glavah ljubiteljev stereotipov; danes smo vsi enaki in enakopravni – razen pri avtomobilih.
Odpri galerijo
Težko je dokazati, ali so dame res tako dobre za volanom, kot so gospodje. Marsikaj počnejo z enako mero dovršenosti, bolj preračunljivo, strpno in varno. To so dejstva. So pa njihove reakcije v določenih okoliščinah drugačne. Kar moški pri avtomobilih ljubijo, ženske večinoma sovražijo. Pojdimo po vrsti, od začetka, kar bi v modernem svetu potrošništva pomenilo od trgovine naprej.
Ženske so v svetovnem merilu brez dvoma najboljše nakupovalke. Za brezkončno ogledovanje, preizkušanje in obiskovanje trgovin, kjer ne kupijo ničesar, lahko brez zadrege zapravijo poplavo časa. Vse to se drastično spremeni med nakupom jeklenega konjička. Njihova pozornost poči kot milni mehurček. Prav nič jim ne privzdigne nakupovalnega libida, naj gre za besedičenje o tehničnih novotarijah, naštevanje opreme ali nesmiselnost podatkov o pospeških in hitrostih. Ženski duši zadostuje večinoma, da je avto lep, pregleden in seksi. Da do 100 km/h potegne v manj kot desetih sekundah, ne šteje nič v primerjavi z dejstvom, da je prtljažnik premajhen za njihove nakupovalne pohode.
Ženske z navdušenjem likajo, sesajo, drgnejo, ribajo in čistijo. A zgolj za domačimi zidovi. Pri avtomobilih je scenarij drugačen. Avtomobilsko pranje in čiščenje, kar bi gospodje najraje počeli vsako soboto in nedeljo, se zdi z ženskega zornega kota precej velika oslarija.
Delirij, ki ga doživlja moška duša ob loščenju avtomobilske pločevine, je v primerjavi z ženskim diametralno nasproten. Tu ni erotike, zadoščenja in ljubezni, čeprav se dame najraje vozijo v sijočih in dišečih avtomobilih, kjer se zdijo kot lutke v butičnih izložbenih vitrinah.
Nekateri pravijo, da je večina svetovne literature nastala zaradi žensk, ne pa moških! Ženske berejo navdušeno, strastno, predano in »rumeno«. A kaj ko avtomobilska navodila ne spadajo med njihova najljubša literarna dela. Za moške je to biblija, ki bi si zaradi tehnične izjemnosti zaslužila Nobelovo nagrado – čeprav se zdi ženskam latovščina brez repa in glave. V ženskem slovarju, ki je precej debelejši od moškega, ne bo zato nikoli besednih zvez, kot so: nivo motornega olja je nizek, zavorna tekočina kaplja iz avtomobila, volan škriplje, izpušni lonec ropota in tako naprej.
Ženske so po družbenih merilih sočutne, pozorne in skrbne. Lepo skrbijo za zunanjost, vzgajajo in načrtujejo prihodnost potomcev, so pozorne na detajle in možem pred odhodom na službeno potovanje vedno zaželijo srečno pot. V njihovi čustveni zakladnici je malo prostora le za avtomobile in njihovo oskrbo. Ženskam je dovolj, da jih vozijo in parkirajo – naj bo v službi, doma ali nakupovalnem središču. In da jih čim bolj poredko polnijo z gorivom!
Zakaj ne obstajajo samodejne bencinske črpalke? Kako je mogoče, da se morajo dame s kot svila nežnimi in gladkimi rokami dotikati umazanih ročk za točenje goriva in si lomiti sveže lakirane nohte z bedastimi pokrovčki za gorivo? Le komu ni jasno, da predstavlja bencinska črpalka za urejeno in inteligentno žensko najbolj odvratno lokacijo, na katero zavije le takrat, ko že dolgo sveti lučka za nizko stanje goriva?
Za žensko je avtomobil dober le takrat, ko se premika. Ko se ustavi, je konec prijateljstva! Podobno velja za avtomobil s predrto pnevmatiko. Slednjo zamenja moški z navdušenjem, kjer javno demonstrira tehnične spretnosti in znanje. On je rojen za takšne izzive. Ženske ne doživljajo orgazmov tovrstne plehkosti. Avto raje zapeljejo ob rob ceste, nadaljujejo vožnjo s taksijem in pošljejo v akcijo moža, brata, ljubimca ali očeta. Pa še avto jim verjetno spotoma zapelje v pralnico ali na bencinsko črpalko.
Podobna zgodba se dogaja ob parkirnih manevrih, kjer bi večina žensk najraje prepustila avtomobil prvemu, ki pride mimo. Parkiranje predstavlja za ženske ogromno težavo, saj so parkirni prostori večinoma zasnovani za moške. Ženske ljubijo predvsem široke in dolge, ne pa ozkih in kratkih. In tovrstnih parkirnih mest je, ker jih načrtujejo predvsem moški, bore malo.
Ženske so v svetovnem merilu brez dvoma najboljše nakupovalke. Za brezkončno ogledovanje, preizkušanje in obiskovanje trgovin, kjer ne kupijo ničesar, lahko brez zadrege zapravijo poplavo časa. Vse to se drastično spremeni med nakupom jeklenega konjička. Njihova pozornost poči kot milni mehurček. Prav nič jim ne privzdigne nakupovalnega libida, naj gre za besedičenje o tehničnih novotarijah, naštevanje opreme ali nesmiselnost podatkov o pospeških in hitrostih. Ženski duši zadostuje večinoma, da je avto lep, pregleden in seksi. Da do 100 km/h potegne v manj kot desetih sekundah, ne šteje nič v primerjavi z dejstvom, da je prtljažnik premajhen za njihove nakupovalne pohode.
Avtomobilska čistoča
Ženske z navdušenjem likajo, sesajo, drgnejo, ribajo in čistijo. A zgolj za domačimi zidovi. Pri avtomobilih je scenarij drugačen. Avtomobilsko pranje in čiščenje, kar bi gospodje najraje počeli vsako soboto in nedeljo, se zdi z ženskega zornega kota precej velika oslarija.
Ženske reakcije so v določenih okoliščinah drugačne od moških.
Delirij, ki ga doživlja moška duša ob loščenju avtomobilske pločevine, je v primerjavi z ženskim diametralno nasproten. Tu ni erotike, zadoščenja in ljubezni, čeprav se dame najraje vozijo v sijočih in dišečih avtomobilih, kjer se zdijo kot lutke v butičnih izložbenih vitrinah.
Avtomobilski izrazi
Nekateri pravijo, da je večina svetovne literature nastala zaradi žensk, ne pa moških! Ženske berejo navdušeno, strastno, predano in »rumeno«. A kaj ko avtomobilska navodila ne spadajo med njihova najljubša literarna dela. Za moške je to biblija, ki bi si zaradi tehnične izjemnosti zaslužila Nobelovo nagrado – čeprav se zdi ženskam latovščina brez repa in glave. V ženskem slovarju, ki je precej debelejši od moškega, ne bo zato nikoli besednih zvez, kot so: nivo motornega olja je nizek, zavorna tekočina kaplja iz avtomobila, volan škriplje, izpušni lonec ropota in tako naprej.
Umazane roke
Ženske so po družbenih merilih sočutne, pozorne in skrbne. Lepo skrbijo za zunanjost, vzgajajo in načrtujejo prihodnost potomcev, so pozorne na detajle in možem pred odhodom na službeno potovanje vedno zaželijo srečno pot. V njihovi čustveni zakladnici je malo prostora le za avtomobile in njihovo oskrbo. Ženskam je dovolj, da jih vozijo in parkirajo – naj bo v službi, doma ali nakupovalnem središču. In da jih čim bolj poredko polnijo z gorivom!
Ženske ne doživljajo orgazmov ob menjavi predrte pnevmatike tako kot moški.
Zakaj ne obstajajo samodejne bencinske črpalke? Kako je mogoče, da se morajo dame s kot svila nežnimi in gladkimi rokami dotikati umazanih ročk za točenje goriva in si lomiti sveže lakirane nohte z bedastimi pokrovčki za gorivo? Le komu ni jasno, da predstavlja bencinska črpalka za urejeno in inteligentno žensko najbolj odvratno lokacijo, na katero zavije le takrat, ko že dolgo sveti lučka za nizko stanje goriva?
Manjše zadrege
Za žensko je avtomobil dober le takrat, ko se premika. Ko se ustavi, je konec prijateljstva! Podobno velja za avtomobil s predrto pnevmatiko. Slednjo zamenja moški z navdušenjem, kjer javno demonstrira tehnične spretnosti in znanje. On je rojen za takšne izzive. Ženske ne doživljajo orgazmov tovrstne plehkosti. Avto raje zapeljejo ob rob ceste, nadaljujejo vožnjo s taksijem in pošljejo v akcijo moža, brata, ljubimca ali očeta. Pa še avto jim verjetno spotoma zapelje v pralnico ali na bencinsko črpalko.
Podobna zgodba se dogaja ob parkirnih manevrih, kjer bi večina žensk najraje prepustila avtomobil prvemu, ki pride mimo. Parkiranje predstavlja za ženske ogromno težavo, saj so parkirni prostori večinoma zasnovani za moške. Ženske ljubijo predvsem široke in dolge, ne pa ozkih in kratkih. In tovrstnih parkirnih mest je, ker jih načrtujejo predvsem moški, bore malo.