NEVARNO ZA ZDRAVJE

Pozor! V otroških ličilih našli azbest

Objavljeno 18. junij 2019 18.45 | Posodobljeno 18. junij 2019 23.03 | Piše: N. Č.

Najpopularnejša najstniška zvezda v središču škandala.

Njastniška zvezdnica Jojo Siwa. FOTO: Instagram, posnetek zaslona
Ena najmlajših in najuspešnejših svetovnih zvezd Jojo Siwa prodaja več izdelkov, a zdaj so se v nemilosti ameriške agencije za hrano in zdravja znašla otroška ličila z njenim podpisom. V njih so namreč odkrili prisotnost azbesta, ki lahko povzroči hude zdravstvene težave.


Podjetje Claire's, ki sodeluje z najstniško vplivnico, je svojo linijo – senčila za oči, šminke za ustnice, lak za nohte – umaknilo iz prodaje iz »varnostnih razlogov«, pri tem pa niso točno navedli, zakaj so se tako odločili. Sporočilo ameriške agencije za hrano in zdravje pa je dovolj zgovorno.


Nekoliko se je potuhnila tudi 16-letnica, ki se je znašla v škandalu. Svojim sledilcem se je oglasila šele deset dni po razkritju. Povedala je, da je varnost pri njej na prvem mestu in da je »zaupala drugim ljudem«. Pri tem se niti ni opravičila, temveč je zaključila, da je to »resna stvar, zato ker je njeno ime, njena blagovna znamka in ne nazadnje njen obraz«.

»Nova Hannah Montana« kot ji pravijo, se, kot kaže, s tem niti ne obremenjuje. Številni izdelki z njenim imenom se namreč prodajajo na policah trgovin po vsem svetu, vstopnice za njeno turnejo pa so razprodane več mesecev v naprej.


Živahna, energična in pisano bleščeče oblečena Siwa med drugim pleše, poje in snema vloge na svojem youtube kanalu. Njen zaščitni znak so ogromne pentlje v laseh, ki jih nosi dnevno in jih ima v svoji kolekciji čez tisoč. Nekateri sledilci so ugotavljali, da so ji zaradi vsakodnevnega nošenja čopa visoko na glavi začeli izpadati lasje, a se je Siwa na to odzvala zelo preprosto in najstniško: »Blokirala sem tiste negativne komentarje, ki vsebujejo besede 'sovražni' in 'grda', tako da jih sama ne vidim, moji sledilci pa tudi ne.


Siwa se je javnosti prvič predstavila pri 11 letih, ko sta z mamo nastopili v resničnostnem šovu Dance Moms. Na youtubu in instagramu jo spremlja okoli 10 milijonov ljudi, ima pa tudi svojo otroško oddajo na kanalu Nickelodeon.
image
Nevaren paket ličil. FOTO: posnetek zaslona
Deli s prijatelji