KOLPA

Metliška črnina za 40 let uspehov

Podjetje Kolpa preživelo tudi najhujše krize.
Fotografija: Predsednik uprave Kolpa, d. d., Mirjan Kulovec med Adlešičkimi tamburaši na sejmu Dom na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani FOTO: Dejan Javornik
Odpri galerijo
Predsednik uprave Kolpa, d. d., Mirjan Kulovec med Adlešičkimi tamburaši na sejmu Dom na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani FOTO: Dejan Javornik

KOLPA, D. D., Metlika praznuje 40 let. Podjetje s sedežem v Metliki, ki se ukvarja s proizvodnjo in predelavo plastičnih mas, poznamo pa ga po zelo kakovostnih kopalnih kadeh, tuš kabinah in drugi kopalniški opremi, je svojo zgodbo začelo leta 1978. V sklopu sejma Dom na gospodarskem razstavišču v Ljubljani so obiskovalce in povabljene goste s kratkim kulturnim programom in pogostitvijo spomnili na svojo uspešno zgodbo.
A bolj kot jubilej velja omeniti, da je temu belokranjskemu podjetju uspelo preživeti v hudi konkurenci. Kot nam je povedal dolgoletni predsednik uprave Mirjan Kulovec, je bilo najtežje v času osamosvojitve, ko je Kolpa čez noč izgubila celotni jugoslovanski trg, ki je zavzemal kar 70 odstotkov njihove prodaje. A nekaj zaposlenih, ki so verjeli v Kolpo, je staknilo glave in uspelo jim je obdržati podjetje nad vodo.
Z leti se je razvilo v mednarodno prepoznavnega proizvajalca kopalniške opreme blagovne znamke Kolpa san visokega srednjega ranga, medtem ko so se z blagovno znamko oz. programom opreme iz novega kompozitnega materiala kerrock približali najzahtevnejšim kupcem.
Skupno danes Kolpa zaposluje približno 650 ljudi, samo v Beli krajini je zaposlenih 380 delavcev, preostali v drugih enotah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Srbiji, Črni gori, Madžarski, Nemčiji in Rusiji.
Pohvalijo se lahko z izjemnim dizajnom. FOTO: Dejan Javornik
Pohvalijo se lahko z izjemnim dizajnom. FOTO: Dejan Javornik

Po besedah Kulovca trenutno izvažajo v 44 držav sveta, kar pomeni, da imajo prodajo zelo razpršeno. »To med drugim zmanjšuje tveganje v primeru upada prodaje na določenem delu sveta,« pove Kulovec.
Naslednji pretres je podjetje doživelo ob krizi, ki je nastopila 2008. »Tako kot avtomobilsko in katero drugo industrijo je kriza rahlo prizadela tudi nas.« A je treba poudariti, da so tudi to obdobje relativno dobro preživeli in zlasti ni bilo treba veliko odpuščati.
V sklopu praznovanja 40-letnice so se najprej zbrali v svojem paviljonu na Gospodarskem razstavišču v veselem, belokranjskem slogu, ob napevih Adlešičkih tamburašev in ob kozarcu metliške črnine.
Sklepna slovesnost ob obletnici podjetja pa bo 6. septembra. Če končamo bolj preprosto: Belokranjci se ne dajo! 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije