ZBIRATELJSTVO
FOTO: Zaljubljen v mercedese
Pod Dolinškovim kozolcem na Šmarčni je Rok Britovšek razstavil modele svoje najljubše avtomobilske znamke.
Odpri galerijo
Ko so obiskovalci prihajali k Dolinškovemu kozolcu, pod katerim lastnik Ciril Dolinšek in športno kulturno društvo Večno mladi Šmarčna občasno pripravljata razstave in prireditve, tam pa je razstavljena tudi obsežna zbirka kmečkih in gospodinjskih pripomočkov, so zagledali možakarja, ki je v rokah vneto vrtel čopič.
Pa ni slikal, temveč je neutrudno brisal prah z razstavnih eksponatov in mize, na kateri so bili postavljeni. Na ogled so bili sami avtomobilčki, a ne igrače, temveč replike pravih avtomobilov. Imajo namreč vse, kar imajo veliki. Če odmislimo nekaj modelov različnih znamk, ki jih je prispeval soorganizator Ciril Dolinšek, so bili na ogled sami mercedesi, možakar s čopičem pa je bil avtor razstave Rok Britovšek.
Rok se je v znamko Mercedes zaljubil že kot otrok. Ko je ob vikendih videl možakarja, ki je bil na začasnem delu v tujini in se je domov pripeljal z mercedesom E classic 190, pogosto je bilo take avtomobile videti tudi v filmih, mu je zastal dih. Znamka Mercedes je postala njegova strast in njegov hobi. Prvi model si je kupil pred 27 leti. "300 SL, črn, kolesa je imel še na šprikle," se spominja Rok, ki je zvest le tej blagovni znamki in nič ne hiti z nakupi. Zbira počasi in premišljeno, veliko modelov ima še v mislih.
Njihova cena je odvisna od ohranjenosti modela, kakovosti izdelave, veliko je odvisno tudi od tega, koliko modelov je bilo izdelanih v seriji. Cene se gibljejo od nekaj sto do več tisoč evrov. Modele lahko nabavlja na spletu, dražbah, sejmih, prek znancev.
Tokratno razstavo pod kozolcem je Britovšek, ki, kako samoumevno, tudi sam vozi mercedesa in je aktiven v klubu Mercedes-Benz, postavil ob 120. obletnici prvega avtomobila na Slovenskem. Po ljubljanskih ulicah se je leta 1898 z njim zapeljal lastnik baron Codelli, ki je avto pripeljal z Dunaja, a je bil bolj podoben dvosedežni kočiji kot avtomobilu.
Pa ni slikal, temveč je neutrudno brisal prah z razstavnih eksponatov in mize, na kateri so bili postavljeni. Na ogled so bili sami avtomobilčki, a ne igrače, temveč replike pravih avtomobilov. Imajo namreč vse, kar imajo veliki. Če odmislimo nekaj modelov različnih znamk, ki jih je prispeval soorganizator Ciril Dolinšek, so bili na ogled sami mercedesi, možakar s čopičem pa je bil avtor razstave Rok Britovšek.
V mercedese zaljubljen že kot otrok
Čeprav se z dragim hobijem, zbiranjem modelov avtomobilov znamke Mercedes, ukvarja že vrsto let, pripravil je že več razstav v nakupovalnih centrih, je bilo to vendarle prvič, da je razstavo pripravil pod kozolcem, kjer so razmere za tako občutljive modele nekoliko problematične. Zbiralci teh dragocenih modelov z njimi namreč delajo dobesedno v rokavicah, da ne bi puščali sledi, poškodovali barve, in na splošno morajo biti previdni, da se kakšna stvar, kot je denimo antena ali žaromet ali kaj drugega, ne odlomi. Po enodnevni razstavi na Šmarčni je Britovšek svojo zbirko prenesel v Novo mesto, kjer bo do 12. junija na ogled v Qlandiji.Rok se je v znamko Mercedes zaljubil že kot otrok. Ko je ob vikendih videl možakarja, ki je bil na začasnem delu v tujini in se je domov pripeljal z mercedesom E classic 190, pogosto je bilo take avtomobile videti tudi v filmih, mu je zastal dih. Znamka Mercedes je postala njegova strast in njegov hobi. Prvi model si je kupil pred 27 leti. "300 SL, črn, kolesa je imel še na šprikle," se spominja Rok, ki je zvest le tej blagovni znamki in nič ne hiti z nakupi. Zbira počasi in premišljeno, veliko modelov ima še v mislih.
Njihova cena je odvisna od ohranjenosti modela, kakovosti izdelave, veliko je odvisno tudi od tega, koliko modelov je bilo izdelanih v seriji. Cene se gibljejo od nekaj sto do več tisoč evrov. Modele lahko nabavlja na spletu, dražbah, sejmih, prek znancev.
Tokratno razstavo pod kozolcem je Britovšek, ki, kako samoumevno, tudi sam vozi mercedesa in je aktiven v klubu Mercedes-Benz, postavil ob 120. obletnici prvega avtomobila na Slovenskem. Po ljubljanskih ulicah se je leta 1898 z njim zapeljal lastnik baron Codelli, ki je avto pripeljal z Dunaja, a je bil bolj podoben dvosedežni kočiji kot avtomobilu.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
14:00
Ne pozabimo na bonton