28. SOF

Še teden dni nas loči od Slovenskega oglaševalskega festivala

Prihodnji četrtek in petek, 11. in 12. aprila 2019, bo v Portorožu Slovenski oglaševalski festival, ki si je letos nadel ime »Jaz sem medij, ti si medij, vsi smo medij!«.
Fotografija: FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
FOTO: Shutterstock

Festival, ki oglaševalsko stroko že tradicionalno zbere v aprilu, velja že vse od leta 1991 za slovenski festival kreativnosti in osrednji oglaševalski dogodek, katerega korenine segajo še v obdobje jugoslovanskega filmskega festivala.

In kaj tematsko prinaša letošnji SOF?
Rdeča nit letošnjega festivala SOF bo posvečena meji in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev. Splet in vedno cenejše tehnologije so v medijski in tudi oglaševalskih prostor prinesle veliko sprememb, ki odpirajo marsikatero razpravo.
FOTO: SOF
FOTO: SOF

Letošnji SOF bo tako s številnimi domačimi in mednarodnimi govorci v okviru predavanj, okroglih miz in delavnic poskušal odgovoriti na vprašanje, kakšen vpliv ima to na oglaševalsko učinkovitost ter na kreativne in tudi oglaševalske procese.

Tekmovalni del
V tekmovalnem programu se bo za nagrade in priznanja potegovalo kar 365 del, zmagovalci pa bodo znani na sklepni prireditvi Zlata noč.  

Letošnji SOF prinaša spremembe tudi v tekmovalnem delu, saj so nekoliko dopolnili kategorije in način ocenjevanja žirije, prav tako pa bodo letos prvič podelili najprestižnejšo nagrado SOF SOF-a, ki jo bo prejelo delo z najvišjo ravnjo kreativne presežnosti in učinkovitosti.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije