ZASTONJKARSTVO

Razočaranje za samoklicanega vplivneža Franka Bajca

Zanj je nekdo prosil zastonj dveurno vstopnico za storitev, a zaman.
Fotografija: Franko Bajc. FOTO:
Odpri galerijo
Franko Bajc. FOTO:

Na twitterju je Jure Culiberg objavil del dopisovanja med enim od hotelov na Bledu in med Bike Parkom Kranjska Gora. Pri tem je Culiberg zapisal: »Navdih sem dobil v Poreču. Beri od spodaj navzgor. K sreči nisem starš, ampak zdi se mi, da je ena hujših stvari, ki se ti kot staršu lahko zgodi, da otrok postane influencer

Bike Park Kranjska Gora so prosili za zastonj vstopnico za Franka Bajca (zapisali so, da najmanj dve uri), ki ga je pošiljatelj označil za spletnega vplivneža. Pri tem je zapisal, da bo Bajc imel poseben program v priljubljenem slovenskem kraju, med drugim jadralno padalstvo, veslanje na deski, dvakrat namestitev z večerjo in zajtrkom. »Bilo bi super dodati še kakšno aktivnost izven Bleda.«


Ponudili so mu le 20-odstotni popust

Ampak tisti, na katerega so naslovili prošnjo za zastonj adrenalinsko doživetje in zastonj najem opreme, jim je odgovoril, da jim lahko ponudi 20-odstotni popust. Odgovor prosilca pa: »Hvala, Jure, za poslano. Smo pričakovali malo boljši popust, iskreno.«

Franko Bajc je sicer eden od udeležencev v šovu Kmetija, pa tudi v oddaji Zvezde
Franko Bajc. FOTO:
Franko Bajc. FOTO:
plešejo. Kot kaže, je s tem postal slovenski vplivnež.

Kdo sploh je vplivnež? Po SSKJ je to nekdo, ki ima velik vpliv. A v 21. stoletju so vplivneži tisti, ki se ukvarjajo s samoprodajo, pri tem tem pa tudi oglašujejo kakšne artikle oziroma storitve. Kot so pred meseci zapisali pri Marketing Magazinu, je vplivnež postal že pravi poklic.

»Če pogledamo storitev, ki jo vplivnež ponuja za denar, torej sponzorirane vsebine, je pri tem najprej treba poudariti, da njeno bistvo ni vsebinski marketing ali zgolj ustvarjanje digitalne vsebine (čeprav se je o takšni storitvi mogoče posebej dogovoriti), temveč kombinacija vsebine in medijskega oglaševanja za občinstvo, ki ga ima vplivnež. Tako kot velja za klasične medije, velja tudi za vplivneže – nikogar ne zanimajo le oglasi. Potrošniki si želijo več organske vsebine, ki jim bo nudila dodano vrednost, oglase pa so pripravljeni sprejeti le, če so logično nadaljevanje te vsebine in vzbujajo tudi občutek zaupanja.«

Vplivneži zato mnogo pričakujejo zastonj v zameno, da na primer na spletnih omrežjih promovirajo storitev ali produkt. Zadnja leta jih je že prava poplava, nedavno pa je odmevalo, ko je vplivnica v Poreču hotela zastonj obrok, a je doživela hladno prho.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije