TEŽAVE Z APLIKACIJO

Razočarana bralka: Posodobila sem telefon, zdaj pa ne morem opraviti spletnega nakupa

Na nas se je obrnila bralka, ki so ji po posodobitvi telefona onemogočeni spletni nakupi.
Fotografija: Fotografija je simbolična. FOTO: nicoletaionescu, Getty Images
Odpri galerijo
Fotografija je simbolična. FOTO: nicoletaionescu, Getty Images

»Ne morem opraviti spletnega nakupa, ne morem plačati članarine ali napolniti Valuja,« nam je potarnala bralka Anja, ki je po posodobitvi telefona na najnovejši android (android 12) ostala brez delujoče bančne aplikacije. Težavo je prvič opazila v četrtek, ko je želela opraviti nakup prek spleta. Takoj je poklicala kontaktni center banke, a žal ni dobila nikogar. Poskusila je še dvakrat, a brez uspeha, zato je poklicala spet naslednji dan, ko ji je le uspelo nekoga priklicati. Potrdili so ji, da se zavedajo, da so težave, in ji zagotovili, da bodo kmalu uredili. Svetovali so ji še, naj aplikacijo odmesti in ponovno namesti. Vse to je poskusila, a zaman.

Z odmeščanjem in nameščanjem je težavo poskušala rešiti tudi v soboto in nedeljo, aplikacija še vedno ni delovala. V (slabo) tolažbo so ji bili komentarji pod aplikacijo v spletni trgovini, ki so ji potrdili, da se s težavami ne srečuje sama. Odločila se je, da bo v kontaktni center poklicala še v ponedeljek, ko ji je agentka dejala, da bo vse to verjetno trajalo še nekaj časa in da ji drugega kot čakati ne preostane. Svetovala ji je še, da za potrjevanje spletnih nakupov naredi naslednje: s telefona odstrani aplikacijo banke in nakupe potrjuje prek spletne banke na računalniku. A tudi to ni šlo skozi ali pa je, kot se je pošalila bralka Anja sama, za to »očitno preneumna«.

Zdaj se obupana sprašuje, kdaj bo lahko ponovno opravila spletni nakup ...

Ste tudi vi opazili kaj zanimivega? Pošljite nam fotografijo ali video.

Izbrano za vas

Komentarji:

Izbrano za vas