OBRATI

Še boljši in še večji

Mercedes-Benzov premijski suv GLS bo obsežno nadgrajen, kar ga bo postavilo še višje v razredu.
Fotografija: GLS je kot razred S med suvi. FOTOgrafiji: Daimler Ag
Odpri galerijo
GLS je kot razred S med suvi. FOTOgrafiji: Daimler Ag

Mercedes-Benz GLS bo odslej še večji in opremljen z novimi motorji. GLS je zaslužen za nastanek segmenta luksuznih suvov in Mercedes se noče odreči svojemu deležu dobičkonosnega, a čedalje bolj natrpanega razreda.
GLS je kot razred S med suvi. FOTOgrafiji: Daimler Ag
GLS je kot razred S med suvi. FOTOgrafiji: Daimler Ag

»V razredu avtomobilov, ki stanejo tudi po sto tisoč evrov, ni težko imeti zelo visokega dobička,« poudarja Sam Fiorani, podpredsednik uprave pri analitski družbi AutoForecast Solutions.
 

Močna konkurenca


In prav zaradi visokih marž je razred luksuznih suvov tako kompetitiven. GLS se v njem za svoj kos pogače bori z BMW X7, audijem Q7, cadillacom escaladom, infinitijem QX80, lexusom LX, lincolnom navigatorjem in določenimi modeli range roverja. GLS, ki ga izdelujejo v ZDA, je nekakšen razred S med suvi.

GLS 580 4matic bo prvi mercedes z novim štirilitrskim motorjem V8 z dvema turbinskima polnilnikoma, ki razvije 483 konjskih moči. GLS 450 4matic pa bo opremljen s trilitrskim vrstnim turbinskim motorjem s 362 konjskimi močmi.

Obema motorjema bo za še boljšo odzivnost pomagal 21-konjski električni sistem EQ boost, ki bo skrbel tudi za večjo varčnost, saj bo z elektriko oskrboval vodno črpalko in kompresor klimatske naprave, polnil pa se bo z regeneracijo pri zaviranju z motorjem.
 

Pametno vzmetenje


Novi GLS naj bi se znal sam izkopati iz peska ali blata s pomočjo asistenčnega sistema E-active body control. Ta naj bi pogonu pomagal s hitrim samodejnim spuščanjem in dvigovanjem vzmetenja, s čimer se bo spreminjal pritisk pod gumami in se bo povečevalo trenje.
Notri ne bo manjkalo vrhunskih materialov in prostora.
Notri ne bo manjkalo vrhunskih materialov in prostora.

Seveda to ne bo edina naloga novega sistema, ki bo kombiniral hidropnevmatsko aktivno vzmetenje z Mercedesovim zračnim vzmetenjem airmatic; ker se bo vzmetenje prilagajalo na vsakem kolesu posebej, se bo vozilo še bolje izkazalo med vožnjo tako po brezpotjih kakor na asfaltu.
 

Na cestah še letos


Novi GLS bo imel za šest centimetrov daljšo medosno razdaljo, s čimer bo notranjost še prostornejša, še posebno v drugi vrsti. Tretja vrsta sedežev se bo lahko pogreznila v prtljažno dno, pa tudi pri podrti drugi vrsti ne bo stopničke. Prvič bo na voljo tudi šestsedežna različica suva z individualnima sedežema v drugi vrsti. V Evropi in ZDA bo na prodaj proti koncu leta.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije