OBRATI

FOTO: Erotika na dveh kolesih

Slovenski zastopnik MV Aguste je prejšnji teden pokazal verjetno najmočnejši slečeni motocikel na trgu – MV agusta brutale 1000 serie oro.
Fotografija: Elektronika je tista, ki kroti razigrano MV agusto. FOTO: MV Agusta
Odpri galerijo
Elektronika je tista, ki kroti razigrano MV agusto. FOTO: MV Agusta

Res je, da zima še ni rekla zadnje, a neobičajno topli dnevi so najbolj neučakane motocikliste že spravili iz garaže. Tisti previdnejši se počasi prebujajo in nestrpno hodijo v garažo na ogled svojih dvokolesnih zakladov. Enega takšnih smo si ogledali na slovenski predstavitvi, ki jo je pripravil Avto center Šubelj iz Radomelj, slovenski zastopnik italijanske legendarne manufakture motociklov MV Agusta. V Slovenijo so pripeljali enega od trenutno dveh motociklov brutale 1000 serie oro z impresivnimi tehničnimi značilnostmi.

Najmočnejša in najhitrejša

Eden od dveh izdelanih motociklov MV agusta brutale 1000, serie oro, potuje po svetu, prejšnji teden je bila v Sloveniji. FOTO: Rok Majhenič
Eden od dveh izdelanih motociklov MV agusta brutale 1000, serie oro, potuje po svetu, prejšnji teden je bila v Sloveniji. FOTO: Rok Majhenič
Motor ima prostornino 998 ccm, štiri valje v vrsti in razvije največjo moč 153 kW (208 KM) pri 13.450 vrtljajih na minuto in največji navor 115 Nm pri 9300 vrt./min. Če nanjo namestimo športni izpuh, iz agregata iztisnemo kar 212 konjev. Deklarirana hitrost motocikla je 302 km/h, suha teža pa 184 kg. To pomeni, da oro ni le najmočnejša, ampak tudi najhitrejša serijska nagica (naked) na svetu. Z modelom brutale oro je MV Agusta naredila revolucijo v tržnem segmentu slečencev, tako tehnično kot stilsko. Motocikel je že na prvi predstavitvi na salonu motociklov EICMA 2018 v Milanu osvojil prestižni naslov najlepšega motocikla na salonu.

Sodobna elektronika

Koncept hyper nakeda so pripeljali do skrajnih tehničnih meja. Dodajanje plina je elektronsko podprto, elektronika ima štiri načine podajanja moči, več načinov nadzora oprijema zadnjega kolesa, nadzor dviga prednjega kolesa, nadzor speljevanja ter obojestranski in obvezni quickshifter, torej prestavni avtomat, ki omogoča prestavljanje brez uporabe sklopke pri polnem plinu s pomočjo prekinitve vžiga, kakor se za tak stroj spodobi.

Odlične komponente

Za zlato serijo so uporabili vrhunske komponente in materiale. FOTO: MV Agusta
Za zlato serijo so uporabili vrhunske komponente in materiale. FOTO: MV Agusta
Našteta elektronika je lepo povezana in predstavljena v ličnem petpalčnem barvnem TFT-zaslonu, ki se prek bluetootha povezuje z drugimi napravami. Okvir je cevni iz materiala CrMo, platišča so karbonska, zavore podpisuje Brembo (spredaj štiribatna zavorna čeljust z diski premera 320 mm, zadaj dvobatna čeljust z diskom 220 mm). Vzmetenje spredaj in zadaj ter na krmilu je elektronsko nadzorovano, dobavlja ga Ohlins.

Zaščitni znak motocikla so sprednja stranska krilca, ki ustvarjajo podtlak; z njihovo pomočjo se motocikel brez oklepa tudi pri visoki hitrosti pelje mirno in stabilno. In še ena malenkost: v karbonu se opazi bakreno nit, kar poskrbi za vrhunski videz in boljšo elastičnost materiala.

Gre za izjemen motociklistični paket, ki ima le malo konkurence v svojem razredu. Cena je temu primerna: 42.000 evrov (z vsemi dajatvami), kupec pa za darilo dobi še vrhunsko čelado arai RX-7. Če imamo nekoliko tanjšo denarnico, je na voljo brutale 800, ki iz 798 cm3 in treh valjev iztisne od 109 do 150 KM, tehta pa 175 kg. Najvišja hitrost je okoli 245 km/h, cena od slabih 14.000 evrov navzgor, odvisno od posameznih komponent. Ni slaba tolažba, kajne?

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije