JIM SKAČEJO V ZELJE?

Mora slovenske vplivnice skrbeti, da jim bodo te lepotice speljale posel?

Ustanovitelj marketinške agencije napoveduje, kaj se bo zgodilo s profili, ustvarjenimi s pomočjo umetne inteligence, in kako bodo vplivali na delo naših vplivnežev.
Fotografija: So dobile vplivnice konkurenco v UI generiranih likih? FOTO: Alessandro Biascioli Getty Images/istockphoto
Odpri galerijo
So dobile vplivnice konkurenco v UI generiranih likih? FOTO: Alessandro Biascioli Getty Images/istockphoto

Se morajo slovenski vplivneži bati za svoj posel? Uporabniki družbenih omrežij so zagotovo opazili, da so se na Instagramu in TikToku začeli pojavljati profili na videz popolnih deklet in mladeničev. V kratkem času so nabrali veliko število sledilcev, a nekateri med njimi sploh ne pomislijo na to, da gre pravzaprav za z umetno inteligenco (UI) zgenerirane profile.

Svetovni mediji so že pisali o neverjetnem uspehu nekaterih virtualnih likov, za katere so mnogi sledilci prepričani, da gre za resnične ljudi. »Vzpon UI profilov na platformah, kot sta Instagram in TikTok, ustvarja zanimivo priložnost za blagovne znamke, ki iščejo večjo izpostavljenost,« pojasnjuje Jernej Pavlič, ustanovitelj marketinške agencije BigHeadLab.

Ena izmed prvih slovenskih UI vplivnic je Sara Sever Fox. Njen profil na Instagramu so ustanovili v začetku decembra, v tem času jim je uspelo pridobiti več kot sedem tisoč sledilcev. Njene vsebine so osredotočene na objave o življenjskem slogu, vadbi in modi.

Čeprav so UI liki v vzponu, pa Pavlič pravi, da so morebitne skrbi vplivnežev, da bi jim UI profili skakali v zelje in kradli posel, odveč. »Trenutno ne pričakujemo večjih sprememb na trgu vplivnostnega marketinga, saj ostaja edinstvena avtentičnost človeških vplivnežev ključnega pomena.«

image_alt
Umetna inteligenca: najlepša Slovenka ima okrogel obraz in polne ustnice

Pavlič pa vseeno ocenjuje, da bi lahko UI profili zaradi svoje narave hitrega generiranja vsebin v prihodnosti vplivali na vsebine na teh platformah. »UI generirane vsebine bi lahko postavile nove standarde ali bile navdih za prave, človeške vplivneže. Pri Bigheadu pričakujemo, da bo UI profilov vse več in da se bo njihov pravi tržni potencial pokazal v naslednjem letu ali dveh. Trenutno še ne sodelujemo z UI vplivneži, jih pa pozorno spremljamo za prepoznavanje novih smernic v digitalnem marketingu.«

 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije