KONFERENCA

Letos jubilejni 20. SEMPL

Še samo teden dni nas loči od 20. SEMPLA – konference o svetovnih trendih v marketingu, medijih in komunikacijah, ki bo tudi letos tradicionalno v Grand hotelu Bernardin v Portorožu.
 
Fotografija: FOTO: Buena Vista Images
Odpri galerijo
FOTO: Buena Vista Images

Na dvodnevnem festivalu, ki ga bo obiskalo več kot 1200 strokovnjakov medijsko-komunikacijske panoge, se bo zvrstilo 30 mednarodnih govorcev, podeljenih bo 13 medijskih nagrad, med drugimi tudi veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo leta 2018.   

Bogat program bosta s predavanjem Priložnosti za medije v letu 2030 odprla Dean Donaldson in Jonathan Tavss, direktor in soustanovitelj svetovnega podjetja Nin. Spregovorila bosta o tem, kaj nam prinaša prihodnost, kako bodo umetna inteligenca, tehnologija veriženja podatkovnih blokov in genetika radikalno spremenile svet, ki ga poznamo. Kako se sploh prilagoditi v svetu hitrega tehnološkega razvoja, v katerem bo avtomatiziranih 50 odstotkov današnjih delovnih mest? Predavanje bo vsekakor razbilo mite o zlobni tehnologiji, ki jo prikazuje filmska industrija, ter razkrilo orodja in priložnosti, ki jih prinaša prihodnost. 
Dean Donaldson, Kaleidoko FOTO: Sempl
Dean Donaldson, Kaleidoko FOTO: Sempl


Program bo obogatil tudi serijski inovator in izumitelj Lona Safka, čigar izume so kradli celo pri Applu. Na delavnici bo predstavil dejavnike, ki zavirajo ustvarjalnost, ter pokazal orodja, s katerimi lahko premagamo ovire in možgane natreniramo, da bodo ustvarjali nove ideje in razmišljali inovativno.  
Lon Safko, serijski inovator in izumitelj FOTO: Sempl
Lon Safko, serijski inovator in izumitelj FOTO: Sempl

Na predavanju Zaradi konkurence smo hitrejši, zaradi sodelovanja pa boljši; bo spregovorila slovenska modna oblikovalka Nina Šušnjara; Mediji so mrtvi. Dolgo naj živijo mediji!, bo predstavilo novo raziskavo branosti in zakaj so dosegi različnih medijev precej drugačni od predstav oglaševalcev; o tem Kaj uničuje vašo blagovno znamko in 10 dejstev, zaradi katerih ji nič ne bo moglo do živega bo spregovoril David Brier, mednarodni strokovnjak za znamčenje in prenovo blagovnih znamk. Vsebino vseh predavanj najdete TUKAJ.



 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije