OSMOLJENCI

Kljub rezervaciji ostali brez apartmajev

Objavljeno 09. julij 2018 08.03 | Posodobljeno 09. julij 2018 08.06 | Piše: Ajda Janovsky
Družini iz Dolenjske tik pred dopustom ostali brez apartmaja na Hrvaškem.
Krajlevi in Celičevi v četrtek še niso vedeli, ali bodo lahko odšli na počitnice. FOTO: Igor Modic 
URŠNA SELA – Slovenci ne maramo prenagljenih odločitev. O stvareh radi razmislimo in jih načrtujemo zgodaj, tudi ko gre za dopust. Kraljevi iz Uršnih sel pa imajo za skrbno načrtovanje počitnic še dodaten razlog. Njihov 16-letni sin Alen je namreč invalid na vozičku, kar pomeni, da je družina omejena na kraje s plažo, do katere je urejen dostop, ter na pritlične apartmaje s klančino ali brez stopnic.

Svoj idealni počitniški kraj, Turanj na Hrvaškem, je družina Kralj skupaj s Celičevimi našla že pred leti, prvovrstno lokacijo, apartmaje gospe Dragice Mišulić, pa so po naključju odkrili lansko poletje. Bivanje v apartmajih Lavanda in Adria, dveh od treh objektov, ki jih imata Mišulićeva in njena družina, se jim je tako prikupilo, da so se odločili letos ponoviti izkušnjo. A se je zadeva nepričakovano zapletla.

»Lani bi morali na počitnice drugam, a gospod, pri katerem bi morali stanovati, ni imel prostora in je bil tako fer, da nam je priskrbel apartma drugje. Šel je do gospe Dragice, kjer so še imeli štiri apartmaje, in ostali smo pri njej. Bili smo zadovoljni, nobenih problemov nismo imeli, zato smo že ob koncu obiska želeli kar takoj rezervirati termin za naslednje leto. Gospa Dragica nam je rekla, da je še prezgodaj in da naj to naredimo pozimi, in res smo 12. januarja na spletni strani booking.com rezervirali apartma,« pripoveduje 44-letna Andreja Kralj.
5 dni pred dopustom so izvedeli, da nimajo apartmaja.


Deset dni za njimi so apartma pri Mišulićevi rezervirali še Celičevi, saj so skupni dopusti v istem terminu že tradicija, ki poleg dobre družbe priskrbi dodatne pare rok za pomoč pri morebitni potrebi po pomoči z Alenom.
Družini sta od Bookinga prejeli obvestilo o potrjeni rezervaciji in bili trdno prepričani, da so desetdnevne počitnice na morju, ki se jih veselijo vse leto, zagotovljene. Do prejšnjega tedna, ko jih je šokiral klic lastnice apartmajev.
image
Na Bookingu apartma Lavanda zelo hvalijo. FOTO: Booking

»V sredo sem od Bookinga dobil sporočilo, naj pokličem lastnika apartmajev, da se dogovorimo o času prihoda. Ob osmih zvečer pa sem prejel klic gospe Mišulić, ki je dejala, da za nas nima apartmaja in da naj si sobe iščemo drugje. Vprašal sem jo zakaj, pa je rekla, da se je zakalkulirala. Dodala je, da ne more nič narediti, saj ima v apartmaju, ki smo ga rezervirali, druge stranke,« razlaga 42-letni Dejan Celič, ki je o šokantni novici takoj obvestil prijatelje.
image
GETTY IMAGES/ISTOCKPHOTO Očarljivi Turanj imajo radi tudi zaradi plaže, ki omogoča dostop z vozičkom. FOTO: Guliver/Getty Images

»Ko mi je Dejan povedal, kaj se je zgodilo, sem takoj klicala gospo Mišulić, vendar se ni oglasila. Naslednji dan me je sama poklicala. Rekla sem ji, da se bliža naš čas dopusta in da me zanima, kako lahko prevzamem ključe. Povedala sem priimek in rekla mi je, da je pravkar poslala na Booking obvestilo o prekinitvi naše rezervacije,« zmajuje z glavo Andreja, ki je, navdušena nad lokacijo lanskega dopusta, maja letos obiskala gospo Mišulić skupaj s prijatelji in jim priporočila njene apartmaje. »Takrat sem povedala, da poleti pridemo k njej, in je vse vedela,« se spominja.
 

V pol leta nobenega glasu


»Imela je pol leta časa, da nas obvesti, da nimamo rezervacije. Sploh ne vem, kaj bi se zgodilo, če je ne bi klicala, ker o tem, da ni rezervacije, do klica nismo prejeli nobenega sporočila. Kaj bi naredili, ko bi prišli v Turanj in ne bi imeli apartmaja? Se obrnili? Kako to razložiti otroku, ki komaj čaka tistih 10 dni? Da nam to pove pet dni pred dopustom, je nedopustno,« je ogorčena Andreja, ki je gospe Mišulić to tudi povedala, a je ta ni vzela pretirano resno. Družini sta vse dopoldne klicarili na Booking, ki ima sedež na Nizozemskem. »Na telefonu smo bili po mojem vsaj dve uri. Imeli smo cele procedure, s klici pa bo gotovo tudi kar precej stroškov,« ne skriva jeze nad Mišulićevo Dejanova partnerica Simona Šovar.

Da se gospa Mišulić zaradi zapleta z rezervacijami ne razburja kaj prida, smo se lahko prepričali na lastna ušesa. »Zgodila se je napaka. Mar vi nikoli ne naredite napake?« nas je vprašala. »To je bila napaka z moje strani in pripravljena sem prevzeti vse stroške zanjo,« je povedala in dodala, da se ji je v štirih letih, odkar dela z Bookingom, kaj takšnega zgodilo prvič.
»Gospa ima z Bookingom pogodbo in gotovo ima določeno, da mora kriti stroške, če gre kaj narobe,« si ne delajo utvar Kraljevi in Celičevi, ki jih je, poleg skrbi ali bodo dobili apartma, najbolj razjedalo to, da lastnica ni pokazala pretiranega obžalovanja.
Kaj bi naredili, ko bi prišli v Turanj in ne bi imeli apartmaja? Se obrnili?


»Ni se kaj dosti opravičevala, ni rekla, da nam bo pomagala najti kako rešitev,« skleneta zgodbo družini. Hvaležni so, da jim je šel na roke vsaj Booking, ki jim je poleg seznamov novih možnih lokacij obljubil kritje morebitnih dodatnih stroškov najema v vrednosti dobrih 100 evrov, če bi ti presegali ceno, ki bi jo plačali za apartmaja v Lavandi in Adrii. Tako smo včeraj izvedeli, da se je zgodba končala srečno in da so novi apartmaji že rezervirani. 
Deli s prijatelji