ZA OTROKE

Risbice rejniških otrok ganile TV-voditelje

Objavljeno 06. december 2018 18.15 | Posodobljeno 06. december 2018 18.15 | Piše: Mojca Marot
Celjski Citycenter že 10 let prireja akcijo za otroke, ki odraščajo pri rejnikih. Ti narišejo, kaj si želijo, ambasadorji jim izpolnjujejo želje.
Eriko Žnidaršič, tudi samo mamico dveh nadobudnežev, so nekatere želje ganile.
Največje celjsko nakupovalno središče Citycenter je v teh dneh že zasijalo v vsej svoji praznični podobi, v decembrski vrvež pa poskušajo vselej vplesti tudi humanitarno noto, saj se še kako zavedajo, da so v tem mesecu prav pričakovanja najmlajših zelo velika, zmožnosti njihovih staršev pa prevečkrat omejene. A ne samo staršev, ampak tudi njihovih skrbnikov oziroma rejnikov, ki so ponudili roko in dom tistim otrokom, ki otroštva zaradi različnih razlogov ne preživljajo s svojimi starši, temveč so ustrezne službe zanje poiskale nadomestni dom.
image
Letošnji ambasadorji dobrote skupaj z Neno Horvat, vodjo marketinga Citycentra Celje (prva z leve), in Matejo Brečko iz celjskega centra za socialno delo (druga z desne)

Vodstvo Citycentra je ganilo, da mnogi nimajo možnosti odraščati pri matičnih družinah, kar je pravzaprav žalostno, in da to otroci še posebno občutijo v tem mesecu, ko se prazniki kar vrstijo. Zato so se domislili edinstvene humanitarne akcije pri nas, ki ravno letos praznuje prvi okrogli jubilej – desetletnico obstoja. In prav vsako leto še vedno obdarujejo otroke, ki živijo pri rejniških družinah in ki prihajajo z območij osmih centrov za socialno delo v celjski regiji. Tudi potek obdarovanja je posebej osmišljen, in to tako, da so vanj zajete prav vse starostne strukture otrok iz rejniških družin.

Otroke, stare od pet do 10 let, povabijo, da svoje novoletne želje kar narišejo, njihova likovna dela so v času tradicionalnega božično-novoletnega sejma razstavljena v Citycentru na posebni smrečici, imenovani smrečica želja. Risbice na njej že visijo, in tako bo vse do 17. decembra, in vabijo obiskovalce, da si jih ogledajo in se po lastni presoji odločijo, katero od razstavljenih oziroma narisanih želja bodo izpolnili.

»Letos smo začetek akcije spodbudili z ambasadorji dobrote, ki prihajajo iz vrst voditeljev in voditeljic informativnih oddaj nacionalne in komercialnih televizij. Letos so se našemu vabilu kot prvi med ambasadorji dobrote prijazno odzvali Rosvita Pesek in Erika Žnidaršič s Televizije Slovenija ter Gregor Trebušak s Kanala A. S svojim zgledom in ugledom so pridali svoj kamenček k temu, da bo akcija obdarovanja otrok iz rejniških družin tudi letos uspešna,« je povedala vodja marketinga Citycentra Nena Horvat.
1700
otrok so doslej že obdarili.


V tej akciji so obdarjeni vsi otroci, ki imajo status otroka iz rejniške družine v celjski regiji. Prav tako pa v Citycentru Celje s pomočjo humanitarnega sklada Citycentrovo srce podarijo vrednostne bone Desetake tudi otrokom in mladostnikom, ki niso med t. i. slikarji želja. Tako vsako leto polepšajo praznike skupaj več kot 160 otrokom. Od začetka akcije, od leta 2008, je bilo obdarjenih že več kot 1700 otrok, ki živijo v rejniških družinah v širši celjski regiji. 
Deli s prijatelji