GOLJUFIJA?

Naročili vrata, plačali račun, vrat pa od nikoder

Nekateri na naročena in plačana vrata čakajo že od avgusta lani.
Fotografija: Tako si je ena izmed strank podjetja med čakanjem na nova uredila nadomestna vrata. FOTO: Bralec poročevalec
Odpri galerijo
Tako si je ena izmed strank podjetja med čakanjem na nova uredila nadomestna vrata. FOTO: Bralec poročevalec

LJUBLJANA – Pisala nam je bralka, ogoljufana od podjetja Vea Alu. Pri izbiri in naročilu vhodnih vrat je bilo še vse v najlepšem redu, tudi izmero so zaposleni opravili korektno in hitro ter ji poslali predračun v višini več kot 1000 evrov, ki ga je januarja letos poravnala, za kar ima dokazilo. Zatem pa se je zapletlo. Vodja izdelave in montaže v podjetju Erik Šušteršič se ji ni več javljal na telefon. Kot pripoveduje, je bil do dne plačila (dokler so se še dogovarjali o podrobnostih glede vrat) vedno dosegljiv, zdaj pa ga zaman kliče že več kot dva meseca. On sicer pošlje SMS, da je zaseden, da je na sestanku, na poti in da pokliče kasneje ...

Ko je po nekaj mesecih bralki zmanjkalo potrpljenja, je prekinila pogodbo in podjetje bi ji moralo vrniti plačano vsoto, pa tega ni storilo.

Skupna vrednost neizvedenih naročil več kot 10.000 evrov

Toda ta bralka ni edina, pri kateri podjetje ni spoštovalo pogodbe. Na izdelavo in montažo vrat čaka še več nezadovoljnih strank. Po naših informacijah jih je vsaj sedem, skupna vrednost njihovih naročil pa je več kot 10.000 evrov. Zgodba je pri vseh kupcih podobna. Po plačilu naročila še čakajo na vrata iz podjetja Vea Alu, čeprav je rok izdelave in dobave vrat, napisan v pogodbi, 30 dni. Po dodatnem poizvedovanju strank je Šušteršič vsem poslal elektronsko pošto z enako vsebino: »Vrata bodo. Trenutno smo zelo zasedeni z izdelavo bilance.«

Na vrata čaka že od avgusta lani

Najstarejše neizpolnjeno naročilo, za katero smo izvedeli, je staro več kot sedem mesecev. Vhodna vrata so bila plačana konec avgusta, naročnik pa jih še vedno ni dobil. Po poizvedovanju, zakaj naročilo zamuja, so mu iz podjetja sporočili, da so se razbila stekla, zatem je bil izgovor, da imajo v podjetju, kjer barvajo vrata, remont peči ... »Pri izmeri je deloval zelo pošteno, videti je bilo, da se spozna na vrata, zato sem še bolj presenečen nad izidom,« je povedal drugi razočarani naročnik, ki se mu Šušteršič že tri mesece ni oglasil, kljub temu da mu je javil, da odstopa od pogodbe. Tudi njemu podjetje denarja ni vrnilo.

V podjetju potrdili zamujanje z naročili

Ali zgoraj napisano drži, smo preverili pri podjetju. Šušteršič je zamujanje z naročili potrdil: »Drži, da se nisem držal pogodbenih datumov z dobavo in montažo vhodnih vrat ... V zagovor vam povem, da so bile stranke pred plačilom obveščene, da je v podjetju, ki je komaj začelo izdelavo stavbnega pohištva, velika možnost zamujanja z dobavo.« 

Kot je povedal Šušteršič, so lani izpolnili 30 naročil, sedem (7) pa ne. Zdaj zatrjuje, da vrata bodo izdelana in vgrajena ter da je obvestil kupce o zamudi. Prav tako naj bi jim bilo sporočeno, da lahko odpovedo pogodbo, denar pa jim bo vrnil v dveh tednih. Doslej sta bili po njegovih besedah odpovedani dve naročili, denarja pa še ni vrnil. Tudi v letu 2018 so dobili dve odpovedi in nameravajo denar vrniti.

Podjetje še naprej sprejema nova naročila

»Ko se nekdo poslužuje groženj za dosego ciljev, enostavno prekinem komunikacijo z njimi ... Enostavno jim odgovorim, naj pisno oddajo odpoved pogodbe in denar jim bo vrnjen v roku, kot je napisan v pogodbi,« je svojo neodzivnost razložil Šušteršič. Zatrjuje pa, da je nedosegljiv samo za dve stranki, to pa zato, ker sta grozili njemu in njegovi družini.

(Opomba uredništva: s strankama, ki sta mu grozili, se nismo pogovarjali. Smo se pa z drugimi, ki trdijo, da je tudi z njimi prekinil komunikacijo.)

Kot so nas opozorili jezni kupci, podjetje še naprej sprejema nova naročila. 

Je tudi vas kaj zmotilo? Pišite nam.

 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije