DROBNI TISK

Poglejte, kaj odgovarjajo zavedenemu bralcu Darku

Objavljeno 04. februar 2020 18.25 | Posodobljeno 04. februar 2020 20.17 | Piše: P. Pa.

ZPS pravi, da gre za zavajanje, prodajalec pa se še naprej brani, da je bilo vse v skladu s predpisi. 

Sporni smuti. FOTO: Darko, bralec poročevalec
Se spomnite bralca Darka, ki se je januarja obrnil na nas, ker se je ob nakupu sadnega smutija počutil ogoljufanega in zavedenega? Kupil je napitek iz banan in manga, a je kasneje ob prebiranju deklaracije ugotovil, da je v njegovem napitku kar 46 odstotkov jabolčnega soka, manga le 36 odstotkov, banane pa komaj 18 odstotkov. Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) je potrdila, da bi lahko bil Darko ob nakupu sadnega napitka zaveden in da izdelek ni bil najbolje označen. A na Petrolu, kjer je Darko kupil omenjeni sadni napitek, zavajanja kupca ne priznavajo.
 
»Smoothie prodajamo kot nepredpakirano živilo pakirano za neposredno prodajo – to je živilo, pakirano za neposredno prodajo, ki ga nosilec živilske dejavnosti zapakira brez prisotnosti kupca v enem od svojih obratov ter ga trži v okviru istega ali drugih svojih obratov; enako kot recimo sendviči. Skladnost označevanja je na osnovi 4. člen Pravilnika o splošnem označevanju živil, ki niso predpakirana (Uradni list RS, št. 66/16 in 8/17), bila preverjena. Glede na pravilnik menimo, da je naš produkt ustrezno označen, kar pomeni, da kupcev ne zavajamo,« je v odgovoru na naše vprašanje zapisal Aleksander Salkič, direktor korporativnega komuniciranja na Petrolu. Dodal je še, da bo zadeva deležna dodatne obravnave.
 

Se je tudi vam zgodilo kaj nenavadnega? Pošljite nam svojo zgodbo prek spodnjega obrazca.

 
 
Deli s prijatelji