NOGOMETNI PRVOLIGAŠ

Slovenci sponzorirajo Espanyol

Podjetje SporyCo na dresih španskega nogometnega prvoligaša Espanyola Gre za platformo, ki mladim športnikom omogoča pridobivanje denarja.
Fotografija: Podpredsednik Espanyola Carlos Garcia in Marko Filej, soustanovitelj podjetja SportyCo. Foto: SportyCo
Odpri galerijo
Podpredsednik Espanyola Carlos Garcia in Marko Filej, soustanovitelj podjetja SportyCo. Foto: SportyCo

BARCELONA – Startup podjetje SportyCo (doslej SportyFi) je v Barceloni postavilo nov mejnik v sponzoriranju vrhunskega športa. Postalo je namreč prvo podjetje iz Slovenije v zadnjem desetletju, ki je podpisalo sponzorsko pogodbo s klubom elitne peterice najboljših nogometnih lig sveta. Na sedežu kluba RCD Espanyol v Barceloni, španskega prvoligaša z dolgoletno tradicijo v elitni la ligi, sta Marko Filej in Simon Žgavec, soustanovitelja družbe SportyCo, s podpredsednikom Espanyola Carlosom Garcío Pontom podpisala pogodbo o sponzorstvu, ki vključuje številne aktivnosti, med drugim tudi pojavljanje na dresih in oglasnih panojih španskega prvoligaša na vseh uradnih tekmah do konca letošnje sezone. Klubske obveznosti iz pogodbe začnejo veljati z dnem podpisa, kar je za prepoznavnost mladega podjetja z globalno usmeritvijo še posebno pomembno, saj je Espanyol že včeraj na sodobnem domačem stadionu El Prat igral katalonski derbi španske lige z Barcelono.

Kaj je SportyCo?

SportyCo je platforma, plod slovenskega znanja, ki bo mladim športnikom po vsem svetu omogočala, da lažje pridobijo finančna sredstva v ključnih fazah svoje kariere, tako da bodo lahko maksimalno unovčili svoj talent in svoje delo. Decentraliziran športni investicijski ekosistem želi odstraniti ovire, ki nadarjenim športnikom onemogočajo razvoj nadaljnje kariere, obenem pa hoče 1,3 milijarde dolarjev veliko športno industrijo odpreti malim investitorjem. Z revolucionarnim modelom financiranja bo SportyCo odprl novo poglavje v športni industriji in demokratiziral investicije v športu. Sama platforma se že testira, povsem pa bo zaživela do konca marca letos. V javni prodaji ob koncu leta 2017 je SportyCo (takrat še SportyFi) zbral več kot pet milijonov dolarjev sredstev, vrednost podjetja pa je januarja 2018 na kriptoborzah že presegla 30 milijonov dolarjev. Pri razvoju platforme sodeluje precej znanih imen tako iz sveta športa kot iz sveta kriptopodjetij, med drugim nogometni zvezdnik Roberto Carlos, ki je pred kratkim postal vodja mednarodnega sodelovanja s športniki, pa Ronaldinho, Noriaki Kasai, Savo Milošević ter kriptoguruji Charlie Shrem, Peter M. Moricz, Philip Nunn in Joseph Weinberg

Izbrano za vas

Komentarji:

Izbrano za vas