NEVERJETNA TEŽAVA

Težave s Telemachom: plačati bi morala tudi za neznanca z Bleda

Objavljeno 27. oktober 2019 18.37 | Posodobljeno 27. oktober 2019 18.38 | Piše: Oste Bakal

Neverjetna težava telefonskega naročnika iz Prekmurja. Eno leto sta dobivala čudne račune, nato sta se poglobila.

Majda ni mogla verjeti, da so s klici pridelali take račune. FOTO: Oste Bakal
ČERNELAVCI – Ko sta Jožef in Majda Cener iz Černelavcev pri Murski Soboti pred dnevi od družbe Telemach prejela fakturo s položnico za plačilo telefonskih stroškov za avgust, ju je skoraj kap. Še bolj ju je šokiralo, ko sta poskušala zadevo razložiti svetovalcem pri omenjenem operaterju, pa sta bila menda deležna celo šikaniranja, kot da bi se onadva zmotila pri pisanju računa.
image
Majda ni mogla verjeti, da so s klici pridelali take račune. FOTO: Oste Bakal

»Ko sva prejela položnico z zneskom 246 evrov, nama ni bilo jasno, od kod takšni stroški. Po pregledu položnice sva z možem ugotovila, da je na obračunu poleg naših stroškov izpisan strošek za še eno številko, ki je nisva poznala. Dobro je, da se klicna številka razlikuje od naše, saj imamo mi 070, tako da jo je bilo še lažje odkriti. Mož je takoj poklical na Telemach in jim razložil, kaj se je zgodilo, a uslužbenka, s katero je govoril, mu je povedala, da bodo dali zadevo v reklamacijo, ampak da moramo znesek vseeno poravnati. Ko jo je vprašal, zakaj, in dodal, da bo vse skupaj sporočil medijem, pa je odgovorila, da je tak sistem, če bomo zadevo dali v javnost, pa da sploh ne bo naredila reklamacije,« nam je razlagala Majda Cener.

Mož jo je dopolnil, da račune z visokimi zneski dobivata že približno eno leto, a nista nikoli preverjala, zakaj. Najprej sta mislila, da zato, ker imata sorodnike v Avstriji in se tu in tam slišita z njimi, a sta kljub temu mislila, da s klici v Evropski uniji ni mogoče nabrati toliko stroškov, zato sta se tokrat malce bolj poglobila in ugotovila, da plačujeta za nekoga drugega, nekoga, ki ga sploh ne poznata.
image
Cenerjeva sta tokrat odštela tuj znesek in plačala »le« 171,76 evra. FOTO: Oste Bakal

»Ker je bila na računu številka, za katero bi morala plačati 74,46 evra in še DDV, sem jo zavrtel in poklical lastnika. Dejal je, da je z Bleda, o računu, ki sva ga midva prejela, pa ni nič vedel. Povedal je, da ima tudi sam visok račun, da pa so mu dobrih 50 evrov zaračunali prenos podatkov, ko je bil zunaj Evropske unije,« dodaja Jožef, ki je nato odštel omenjeni znesek 74,42 evra in razliko (171,76 evra) poravnal.

»Toda ugotovili smo, da je tudi to preveč, saj sva plačala DDV tudi za znesek gospoda z Bleda. Zato sem ponovno poklical na Telemach in jim razložil, a so mi dejali, da bom moral namesto dobropisa za omenjeni DDV plačati še pet evrov. Pa ne vem, zakaj,« se je pridušal in razložil, da visok znesek plačuje, ker ima prijavljene tri številke, predvsem pa zaradi odplačevanja treh mobilnih naprav oziroma opreme, kar mesečno znese 97,73 evra.
74,46
evra je znašal neznančev delež na računu.


»Čeprav ga še vedno odplačujem, sem že izgubil 1200 evrov vreden apple iphone X, star šele tri mesece, za katerega mesečno plačujem 43,91 evra. Takoj ko se je to zgodilo, sem poklical na Telemach, njihovi naročniki že od samega začetka, torej vsaj 15 let, in jih prosil, da poskušajo prek sledilnika najti mojo napravo, a se ni nič zgodilo. Svetovalec me je ob tem še užalil, ko je dejal, zakaj sem sploh moral nabaviti tako drag telefon, ko pa je veliko bistveno cenejših. Ne vem, ali za svoj denar ne smem kupiti, kar si želim?« je priznal, da je takrat tudi sam nekoliko povzdignil glas.

»Doslej res ni bilo težav s Telemachom, v zadnjem času pa kar dve, in če ne bi bilo takšne arogance svetovalcev, bi zadeve najbrž lažje urejali. Nekateri se res grdo vedejo do strank, in to vodstvo podjetja gotovo lahko ugotovi, saj se pogovori menda snemajo,« je poudaril Jožef. Z ženo nikomur ne želita škodovati, pričakujeta pa, da se bodo na drugi strani vedli bolj človeško. Opozarjata tudi vse naročnike, naj bodo previdni pri plačilu položnice, ki jo prejmejo v nabiralnik.
Nekateri se res grdo vedejo do strank, in to vodstvo podjetja lahko ugotovi, saj se pogovori menda snemajo.


Očitke Cenerjevih smo hoteli preveriti na Telemachu, a neuspešno. Najprej nas je predstavnica družbe Tjaša Banko podučila, da zaradi varovanja osebnih podatkov ne morejo odgovoriti na naša vprašanja, čeprav sta nam Cenerjeva dovolila fotografirati račun z vsemi podatki, ter nam poslala obrazec, ki naj ga njihov naročnik Cener podpiše, da bodo lahko odgovorili na vprašanja. Ko je to brez zadržkov storil in smo jim ga posredovali, odgovora niti po sedmih dneh ni bilo. 
Deli s prijatelji