DOBRODELNO

Dobrodelni dan je imel 48 ur

Kamniški študenti za šoloobvezne otroke v stiski zbrali 8000 evrov.
Fotografija: Pohodniki na sv. Primož FOTOGRAFIJI: ŠKK
Odpri galerijo
Pohodniki na sv. Primož FOTOGRAFIJI: ŠKK

KAMNIK – Študentski klub Kamnik je končal akcijo z naslovom Dobrodelni marec. Na dobrodelnih košarkarskih, odbojkarskih in turnirjih v malem nogometu, pohodih na izletniško točko sv. Primož, stojnicah s slaščicami ter na zaključnem koncertu Vlada Kreslina so zbrali 8000 evrov.
Dobrodelna tržnica slaščic je prinesla 500 evrov.
Dobrodelna tržnica slaščic je prinesla 500 evrov.

Po pričakovanjih so največ denarja zbrali prav na zaključnem koncertu (skupaj s prostovoljnimi prispevki in vstopninami kar 2800 evrov). Dobrih 1600 evrov je navrglo 1527 pohodnikov, ki so med 15. in 17. marcem 48 ur neprekinjeno hodili na priljubljeno pohodniško točko sv. Primož nad Kamnikom.

Za vsak podpis sta gostilna Pri planinskem orlu in Peter Uršič s planinsko kočo na sv. Primožu kot sponzorja tega dogodka prispevala po pol evra, slednji pa je dodal še 400 evrov lastnega prostovoljnega prispevka. Manjše vsote so dodali pohodniki. Turnirji v odbojki, košarki in nogometu so skupaj prinesli 2700 evrov, na tržnicah v Kamniku in Komendi pa so s slaščicami zaslužili še 500 evrov. Med vidnejšimi udeleženci dobrodelnih dogodkov so bili poleg Kreslina in nekdanjega košarkarja Marka Miliča še kamniški župan Matej Slapar in poslanec Matej Tonin.
Pohodniki na sv. Primož FOTOGRAFIJI: ŠKK
Pohodniki na sv. Primož FOTOGRAFIJI: ŠKK

Kamniški študentje in dijaki (v Študentski klub Kamnik je trenutno včlanjenih 320 študentov in 160 dijakov) so se zabavali tako v vlogi tekmovalcev kot navijačev in obiskovalcev koncerta. Zbrali so 1000 evrov več kot na lanski dobrodelni akciji. Denar so v obliki bonov za hrano, oblačila, šolske potrebščine, plačilo položnic in drugo že začeli deliti izbranim družinam s šoloobveznimi otroki in mladim posameznikom, ki so se znašli v hudi finančni ali socialni stiski.


Poleg dobrodelnosti je bil namen prireditev privabiti čim več ljudi, da se na njih zabavajo, spoznajo, družijo in tako utrdijo medsebojne odnose. In da se rekreirajo in športno udejstvujejo, kar klub močno podpira. Večina projektov je bila za mlade tudi alternativo druženju na zabavah ali družabnih omrežjih. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije