TEST

Hej, Mercedes!

Mercedes, s katerim se pogovarjaš, a ga tudi voziš. Na voljo sta dva bencinska in en dizelski štirivaljnik.
Fotografija: Zadaj je po novem več prostora. FOTO: Gašper Boncelj
Odpri galerijo
Zadaj je po novem več prostora. FOTO: Gašper Boncelj

Hej, Mercedes, rečeš novemu A-ju in ženski glas sistema linguatronic se začne pogovarjati s teboj. Nekatere prošnje kar razume, poveš ime prijatelja, ki naj ga pokliče po telefonu, pa ga res. Le da lahko to počnemo v angleščini in še kakem od "večjih" jezikov, v slovenščini pač ne. Ampak to je le ena elektronska novotarija novega avtomobila, ki je zelo dober v bolj bistvenih stvareh.

REZERVA<br />
Novi A je s 422 cm kar precej daljši od predhodnika, posebno z zadnje strani pa deluje bolj športno. FOTO: Gašper Boncelj
REZERVA
Novi A je s 422 cm kar precej daljši od predhodnika, posebno z zadnje strani pa deluje bolj športno. FOTO: Gašper Boncelj

Atraktivna kabina

Za začetek, če smo že v kabini, res izstopa po rešitvi iz večjih mercedesov, podolgovatim zaslonom za volanom namreč, za katerim sta dva atraktivno dizajnirana večopravilna prikazovalnika. Upravljati ju je mogoče na različne načine, v resnici precej enostavno, s pristavkom, da je informacij in možnosti že skoraj preveč. Novi mercedes A, ki je pripravljen četrtič, je avtomobil, v katerega je res prijetno sesti. Seveda to rečemo po izkušnji z visoko opremljenimi predstavitvenimi izvedbi, ki niti slučajno niso poceni, a vseeno. Okolje je polno dobrih materialov, izvedba je dodelana, sedeža spredaj vrhunska, tudi zadaj je po novem nekaj več prostora.

Ena od atrakcij je sodobna armaturna plošča z delovanjem v slogu pametnih telefonov. FOTO: Gašper Boncelj
Ena od atrakcij je sodobna armaturna plošča z delovanjem v slogu pametnih telefonov. FOTO: Gašper Boncelj

Več prostora

Mercedes A letnika 2018 je kar presenetljivo zrasel, za 12 cm, na 442 cm, tako je tudi v prtljažniku opazno več prostora (+ 29 litrov) dostop pa s širšimi prtljažnimi vrati lažji. Avtomobil na splošno deluje širši. Takšen občutek je tako v kabini, kjer je po eni strani veliko prostora za roke in ramena, po drugi pa se vozniku zdi, da ima za volanom avtomobil trdno v rokah. Tudi ko se novi A pelje mimo nas, deluje tako, še posebno če ga gledamo od zadaj, bi skoraj uporabili pridevnik športen, za hip me je spomnil na alfo romeo giulietto. Ne vem, ali bi se njihov glavni oblikovalec Robert Lešnik s tem strinjal, ampak je dejstvo, da je pod njegovo taktirko nastal še en všečen avtomobil.

Novi motorji

Mercedes A ima nove motorje, vsi trije so štirivaljniki. Dizelski nosi oznako A180d, ima prostornino 1,5 litra (moč 85 kW/116 KM) in je sad skupnega dela skupaj z Renaultom. Je najbolj varčen, a le manj poleten in na splošno manj frajerski kot 1,33-litrski bencinski agregat (moč 120 kW/163 KM) z oznako A200, ki se ob pospeševanju oglasi rezko športno, ko pa popustite plin, zna izklopiti dva od štirih valjev. Potem je tu še A 250 z dvolitrskim bencinskim motorjem in močjo 165 kW/224 KM. Menjalnik je ročni ali samodejni z dvema sklopkama, ki ima za upravljanje elegantno tanko ročico ob volanu in seveda mercedesu zelo paše.
Podjetje kot vselej veliko dela na področju asistenčih varnostnih sistemov, tudi A jih ima lahko ogromno. Nekateri so bili doslej pridržani le za večje brate, nekatere pa je dobil ekskluzivno. Avto bo npr. voznika ob odpiranju vrat pred izstopanjem opozoril, če se s te strani približuje kako vozilo; kadar se vozimo z navigacijo, pa nam omogoča prikaz obogatene resničnosti oziroma žive slike prometa pred nami in na njej grafiko smeri, ki ji moramo slediti.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije