JAVNO SRAMOTENJE

Trgovka besna na slovenske kupce: Ne gre za cente, gre za kulturo

Uslužbenka bencinskega servisa je med drugim razkrila, zakaj strankam vselej ponujajo osvežilne robčke in čokoladice.
Fotografija: Nekateri blagajniku povedo napačno mesto točenja goriva.  (Fotografija je simbolična) FOTO: Roman Šipić, Delo
Odpri galerijo
Nekateri blagajniku povedo napačno mesto točenja goriva.  (Fotografija je simbolična) FOTO: Roman Šipić, Delo

LJUBLJANA – Delavka enega od bencinskih servisov pri nas je na spletnem omrežju razočarano ugotavljala, da nekateri ljudje pri kupovanju bencina za denimo 20,01 evra pričakujejo, da bodo plačali le okroglih 20 evrov. »A res? Ali v trgovini tudi položiš na pult 50 evrov, če je račun 50,20 evra. Saj ne gre za cent, gre za kulturo.« Sama sicer nekaj centov opraviči in stranki pravi, da če jih nima, jih bo pa naslednjič prinesla. Vendar jih po navadi ne ... Še manj pa so ji všeč tisti, ki se zlažejo glede točilnega mesta, potem pa se ob ugotavljanju, kje je bilo res natočeno gorivo, dela gneča. Takšne želi, kot pravi, tudi javno osramotiti in jim pred polno trgovino kot kakšnemu otroku na glas zažuga.

Na delavkin zapis se je odzval eden od kupcev: »Najraje imam, ko sem se primoran ustaviti, napolniti rezervoar in potem še razlagati, da zdaj pa res ne bi čokoladice.« Ko odkloni čokoladico, pa z druge strani pulta dobi že ponudbo za žvečilne gumije in osvežilnik zraka. »Glej, imamo tekmovanja med poslovalnicami in nagrade so denarne. Od tebe je odvisno, ali podpreš svojega prodajalca ali ne,« se je nato začela braniti delavka.

O prodaji izdelkov pri blagajni

Z vprašanjem, ali podjetje poslovalnicam izplačuje denarne nagrade glede na učinek pri prodaji izdelkov pri blagajni ter ali vodijo evidenco o bolj zagretih prodajalcih in tistih manj uspešnih, smo se obrnili na bencinska servisa Petrol in OMV. Odgovor objavljamo v celoti.

Petrol:
»Družba Petrol veliko pozornosti namenja ustrezni, enoviti in razmeram na trgu prilagojeni usposobljenosti vseh zaposlenih na prodajnih mestih. Vsi novo zaposleni prodajalci so deležni sistemskega izobraževanja, ki se izvede pred nastopom na delo. Seveda se usposabljanje na tej točki ne konča, saj nivo kakovosti vzdržujemo preko rednih obnovitvenih usposabljanj. Na tak način zagotavljamo, da so stranke na vseh prodajnih mestih deležne enake storitve. Naj si bo to pozdrav, slovo ali izvedba različnih prodajnih aktivnosti. Za učinkovito izvedbo prodajnih aktivnosti pa z različnimi orodji poskrbimo, da so zaposleni tudi ustrezno nagrajeni. Ne glede na to pa lahko potrdimo, da vsi zaposleni na prodajnih mestih delo opravljajo zelo zavzeto in skladno s postavljenimi standardi.«

OMV:
»Prosimo vas za razumevanje, saj v skladu z našo korporativno politiko internih poslovnih odločitev ne komuniciramo.«

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije