Predstavitvena informacija
Odkrijte, kaj drugi govorijo o vas
Družbena omrežja so v zadnjih letih postala ključni kanal za povezovanje podjetij s svojimi ciljnimi skupinami.

Odpri galerijo
FOTO: Depositphotos
P. I.
09.12.2024 ob 15:16
13.12.2024 ob 08:02
S povprečjem 2,5 ure dnevno, ki ga uporabniki preživijo na teh platformah, ni presenetljivo, da podjetja vanje vse bolj vlagajo svoj čas, kreativnost in sredstva. Uspešna uporaba družbenih omrežij ne prinaša le širše prepoznavnosti, temveč tudi močnejše odnose z občinstvom in konkretne poslovne rezultate.
Toda, kako se pri tem obnesejo različne industrije? Na Bablu smo analizirali uspešnost izbranih podjetij iz petih panog – bančništva, avtomobilske industrije, telekomunikacij, zavarovalništva in trgovine. Rezultati kažejo, da podjetja, ki znajo prilagoditi svoje vsebine značilnostim posameznih platform, dosegajo izjemne rezultate v obliki interakcij, kot so všečki, komentarji in delitve.
Naročnik oglasne vsebine je Kliping