Predstavitvena informacija

Odkrijte, kaj drugi govorijo o vas

Družbena omrežja so v zadnjih letih postala ključni kanal za povezovanje podjetij s svojimi ciljnimi skupinami.
Fotografija: FOTO: Depositphotos
Odpri galerijo
FOTO: Depositphotos

S povprečjem 2,5 ure dnevno, ki ga uporabniki preživijo na teh platformah, ni presenetljivo, da podjetja vanje vse bolj vlagajo svoj čas, kreativnost in sredstva. Uspešna uporaba družbenih omrežij ne prinaša le širše prepoznavnosti, temveč tudi močnejše odnose z občinstvom in konkretne poslovne rezultate.

Toda, kako se pri tem obnesejo različne industrije? Na Bablu smo analizirali uspešnost izbranih podjetij iz petih panog – bančništva, avtomobilske industrije, telekomunikacij, zavarovalništva in trgovine. Rezultati kažejo, da podjetja, ki znajo prilagoditi svoje vsebine značilnostim posameznih platform, dosegajo izjemne rezultate v obliki interakcij, kot so všečki, komentarji in delitve.

ŽELIM IZVEDETI VEČ


Naročnik oglasne vsebine je Kliping

Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije

Spletna mesta Dela d.o.o. uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?


Potrjujem vse Sprejmem nujne Več informacij