FORMULA 1
Bahavi Hamilton vrnil udarec
Nova sezona svetovnega prvenstva v formuli 1 prinaša tudi številne novosti. Mnenja se najbolj krešejo okoli zaščitnega loka za glave dirkačev ob nesrečah.
Odpri galerijo
MELBOURNE – Vedeli smo, da bo svetovni prvak v formuli 1 Lewis Hamilton udaril nazaj. Namreč besedno proti svojemu nekdanjemu ekipnemu kolegu iz Mercedesa Nicu Rosbergu, ki kar javno razlaga način, kako v letošnji sezoni svetovnega prvenstva kralja vreči s prestola. Sovražne puščice med Britancem in finskim Nemcem, ta je bil svetovni prvak leta 2016 in je končal Hamiltonov niz, torej letijo še naprej, nova sezona pa se začne v nedeljo z veliko nagrado Avstralije v Melbournu. »Rosberg si želi le priti na naslovnice. Menim, da sem lani dokazal, da nisem nestalen voznik, torej takšen, ki ima v sezoni nihanja. Saj sem zbral devet zmag, čutim pa, da še nisem na vrhuncu svojega dirkanja,« je samozavesten štirikratni svetovni prvak Hamilton. Resda človeški dejavnik, a v motošportih je pomemben člen tudi tehnika. V formuli 1 so letos uvedli varnostni sistem, zaščitni lok, za glave dirkačev ob primeru nesreče, imenuje se halo, zaradi njega bo spremenjen tudi videz dirkalnikov.
»Nisem navdušen nad to novostjo, vse je videti kot kakšni natikači za na plažo,« je po germansko perfekcionist Mercedesov šef, Avstrijec Toto Wolff. Na sezono bodo na voljo le tri poganjalne enote namesto prejšnjih štirih, motorji bodo morali biti, da zvozijo sezono, vzdržljivejši, to pa je še ena prednost za Mercedes, ki tehnično prednjači. V letu 2018 tudi ne bo izzivalno oblečenih lepotic ob dirkačih na startu. Vodenje tekmovanja ima zdaj v rokah ameriška Liberty Media, čezlužna dvojna družbena merila pa bodo na dirke kot spremstvo dirkačev uvedla otroke, takšen pristop poznamo že iz nogometa. Če ne bo ženskega mika za oči, pa bodo z rožnato barvo za mehkejšo različico in oranžno za najtršo v oči bodle pnevmatike uradnega opremljevalca Pirellija. Če že omenjamo konjske moči v motorjih, ne moremo mimo italijanskega vzpetega konjička, torej ekipe Ferrarija. Sebastian Vettel, z Red Bullom je bil štirikrat zapored svetovni prvak, nato pa je presedlal k Ferrariju, seveda želi z rdečimi iz Maranella končati prevlado srebrnih puščic. »Osvojiti svetovni naslov s Ferrarijem, najpomembnejšo ekipo v zgodovini formule 1, bi bilo resnično največje zadovoljstvo. Dolga sezona bo, vsaka dirka bo zgodba zase, a veliko jih je, enaindvajset,« je omenil Sebastian Vettel. M. U.
»Nisem navdušen nad to novostjo, vse je videti kot kakšni natikači za na plažo,« je po germansko perfekcionist Mercedesov šef, Avstrijec Toto Wolff. Na sezono bodo na voljo le tri poganjalne enote namesto prejšnjih štirih, motorji bodo morali biti, da zvozijo sezono, vzdržljivejši, to pa je še ena prednost za Mercedes, ki tehnično prednjači. V letu 2018 tudi ne bo izzivalno oblečenih lepotic ob dirkačih na startu. Vodenje tekmovanja ima zdaj v rokah ameriška Liberty Media, čezlužna dvojna družbena merila pa bodo na dirke kot spremstvo dirkačev uvedla otroke, takšen pristop poznamo že iz nogometa. Če ne bo ženskega mika za oči, pa bodo z rožnato barvo za mehkejšo različico in oranžno za najtršo v oči bodle pnevmatike uradnega opremljevalca Pirellija. Če že omenjamo konjske moči v motorjih, ne moremo mimo italijanskega vzpetega konjička, torej ekipe Ferrarija. Sebastian Vettel, z Red Bullom je bil štirikrat zapored svetovni prvak, nato pa je presedlal k Ferrariju, seveda želi z rdečimi iz Maranella končati prevlado srebrnih puščic. »Osvojiti svetovni naslov s Ferrarijem, najpomembnejšo ekipo v zgodovini formule 1, bi bilo resnično največje zadovoljstvo. Dolga sezona bo, vsaka dirka bo zgodba zase, a veliko jih je, enaindvajset,« je omenil Sebastian Vettel. M. U.