NOVOSTI

FOTO: Poletna osvežitev

Ford je v poletnih mesecih poskrbel za manjšo osvežitev svojega mondea, glavna novost je karavan s hibridnim pogonom.
Fotografija: Mondeo karavan s hibridnim pogonom je glavna novost Fordove poletne osvežitve tega modela. Fotografije: Blaž Kondža
Odpri galerijo
Mondeo karavan s hibridnim pogonom je glavna novost Fordove poletne osvežitve tega modela. Fotografije: Blaž Kondža

Slovenski zastopnik znamke Ford Summit motors Ljubljana je poletje začel s predstavitvijo osveženega mondea, ki je doživel nekaj kozmetičnih popravkov zunanjosti in notranjosti, nekaj novosti pa je tudi pod motornim pokrovom.

Novi dizelski agregat

Da dizelski pogon še zdaleč ni odpisan, dokazuje nov 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik ecoblue z največjo močjo 110 ali 140 kW. Dizlu so namenili tudi 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki ga poznamo že iz novega focusa in ga upravljamo z elegantnim vrtljivim gumbom. Pri Fordu so poskrbeli tudi za tiste, ki bi si želeli štirikolesni pogon in ne želijo kupiti modnega športnega terenca. Ti bodo izbrali mondea z najzmogljivejšim dizlom in štirikolesnim pogonom. Bencinski agregat pa je že znani 1,5-litrski ecoboost z največjo močjo 121 kW.

Hibridni pogon tudi za karavana

Delovanje hibridnega pogonskega sklopa lahko opazujemo na zaslonu infozabavnega sistema.
Delovanje hibridnega pogonskega sklopa lahko opazujemo na zaslonu infozabavnega sistema.
Glavna in največja novost Fordove osvežitve mondea je prihod karavana s hibridnim pogonom. Hibridni pogonski sklop razvije največjo sistemsko moč 138 kW in združuje posebno zanj razviti 2,0-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, elektromotor, generator, litij-ionsko akumulatorsko baterijo z 1,4 kWh in pri Fordu razvit samodejni menjalnik s porazdelitvijo moči, ki deluje kot brezstopenjski samodejni menjalnik.

Za polnjenje akumulatorske baterije tehnologija za regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena. Tako je vožnja s hibridnim mondeo karavanom tudi gospodarna – tovarna govori o porabi med 5,5 in 6,2 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar je za tako velik avtomobil dober rezultat.

Karavanski prtljažni prostor?

Akumulatorska baterija pri hibridno gnani karavanski različici mondea je v prtljažnem prostoru.
Akumulatorska baterija pri hibridno gnani karavanski različici mondea je v prtljažnem prostoru.
Kdor se odloči za nakup karavana, stavi predvsem na njegov prostorni in prilagodljivi prtljažni prostor. Ob odprtju prtljažnega prostora pa smo doživeli hladen tuš. Vse kaže, da Fordovi inženirji vseeno niso dobro naredili domače naloge, saj so akumulatorsko baterijo pospravili v prtljažni prostor in s tem ustvarili nekakšno grbo. Zaradi nje imamo za prtljago na voljo od 403 do 1508 litrov, kar je daleč od prostornine, ki jo ponudijo karavani podobnih zunanjih dimenzij.

Drzni prodajni cilji

Notranjost sledi Fordovi filozofiji.
Notranjost sledi Fordovi filozofiji.
Koliko bomo na našem trgu odšteli za mondea? Brez akcijskih popustov od 22.390 evrov. Za hibridno različico z opremo titanium bomo plačali več, in sicer 29.120 evrov. Pri Summit motors Ljubljana načrtujejo, da bodo letos prodali od 150 do 200 mondeov, od katerih naj bi bila polovica hibridnih. 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije