LEPOTEC
Vozni užitek za ugodno ceno
Med avtomobilske veterane, ki uspešno ostajajo v zavesti kupcev, nedvomno spada honda civic; deseta generacija legendarnega vozila, za katerim se ozirajo moški in ženske, navdušuje z voznimi lastnostmi in ugodno ceno.
Odpri galerijo
V zavesti kupcev po vsem svetu je že več kot štirideset let. Že nekaj zadnjih generacij ima honda civic precej drugačen dizajn od številnih tekmecev, zato je nekaterim precej všeč, drugim pa prav nič. Od sprednje maske do zadnjih spojlerjev je kot izklesan športnik, za dober oprijem skrbijo široke pnevmatike. Vse linije so direktne in ostre, ampak ne skrbite – na njih se ne morete urezati. Kljub temu so nekateri prepričani, da je preveč ekstravaganten za njihov okus, čeprav lahko izbirajo med tremi različicami – najprej je k nam prišel osnovni petvratni civic, zatem limuzina in na koncu še ekstremni športnik type-R.
Najboljša stvar pa je njegova cena. Testni primerek je imel tako rekoč vso opremo, ki je trenutno na trgu (navigacija, vzvratna kamera, opozarjanje za mrtvi kot …), stane pa, v primerjavi s tekmeci, ugodnih 22.990 evrov.
Še manj hrupa v kabini
Hondini strokovnjaki so svoje znanje pokazali na številnih področjih. Avtomobile so začeli sestavljati še bolj temeljito, zato trdijo, da so izboljšali trdnost karoserije. Prav tako so velik poudarek namenili zmanjšanju hrupa v potniški kabini, izboljšali so vodljivost pa tudi vzmetenje za večjo okretnost in vodljivost. Med negativnimi novostmi je treba opozoriti, da ni več nekdanjih sedežev, ki so bili na zadnji klopi zelo priročni za zlaganje in prilagajanje. V tovarni trdijo, da zato, ker so povečali prostor v potniškem in prtljažnem delu, tam je zdaj prostora za 420 litrov. Marsikdo sicer pogreša tudi karavansko različico civica.Natančen menjalnik
Z bencinskim 1,5-litrskim štirivaljnikom (134 kW/182 KM) je civic izvrsten partner za vijuganje med ovinki. Cestišča se drži trdno in dinamično, zraven ni nobenega nadležnega nagibanja, le pohvalimo lahko povezavo med motorjem in menjalnikom. V zadnjem času skoraj brez izjeme hvalimo prednosti samodejnih menjalnikov, a civic ima tak klasičen šeststopenjski ročni menjalnik, da je še v kolonah užitek prestavljati po starem. Natančen, čvrst in s kratkimi gibi je dokaz izjemne mehanske natančnosti. Enak užitek ponuja volan; od skrajne leve do skrajne desne lege je dovolj narediti zgolj dva zavrtljaja, ali drugače: od naravnost poravnanih koles do skrajne leve ali desne je le en poln obrat. Prevedeno v voznikove občutke to pomeni, da izjemno natančen variabilni mehanizem ponuja vrhunsko vozniško izkušnjo, ki navduši tako voznika kot sopotnike. Takšen civic največjo hitrost doseže pri 220 kilometrih na uro, do stotice pospeši v 8,4 sekunde.Najboljša stvar pa je njegova cena. Testni primerek je imel tako rekoč vso opremo, ki je trenutno na trgu (navigacija, vzvratna kamera, opozarjanje za mrtvi kot …), stane pa, v primerjavi s tekmeci, ugodnih 22.990 evrov.