TEDEN MODE

Dva tedna mode, ki skupaj trajata pet dni

Teden mode pozna vsaka spodobna prestolnica; od Tokia do Londona, da Pariza ne omenjamo. In Ljubljana.
Fotografija: Modna revija FOTO: MAVRIC PIVK
Odpri galerijo
Modna revija FOTO: MAVRIC PIVK

Ljubljana ima celo dva tedna mode. Na prvem – LJMW, kar naj bi pomenilo Ljubljana Moda Week – so se poleg bolj ali manj uveljavljenih domačih in tujih imen predstavili mladi in nadarjeni oblikovalci, ki se šele kalijo, in študenti fakultete za dizajn, pridružene članice Univerze na Primorskem. In tako je modni teden v Ljubljani trajal tri dni.

Bo tudi ljubljanski župan Zoran Janković podpisal sklep o imenovanju ulice po kateri modni ustvarjalki ali ustvarjalcu, manekenki? FOTO: VORANC VOGEL
Bo tudi ljubljanski župan Zoran Janković podpisal sklep o imenovanju ulice po kateri modni ustvarjalki ali ustvarjalcu, manekenki? FOTO: VORANC VOGEL

Njegov dvojček Mercedes Benz Fashion Week (MBFW) Ljubljana bo kmalu. Manekenke in manekeni se bodo po pisti, obiskovalci pa ob točilnem pultu sprehajali cela dva dneva. Ja, tak'le 'mamo v preljubi Sloveniji, ko dva tedna trajata pet dni. Modni svet podalpske deželice pa je cvetel od sreče.

V Ljubljani nič, v Parizu modna ulica

In še nekaj, takole za pokušino, da bo pač jasno, kako daleč je Ljubljana kot modna prestolnica od razvitih modnih prestolnic. Prestolnica mode Pariz je namreč od oktobrskega tedna mode bogatejša za prvo ulico, poimenovano po modni oblikovalki. Ne, ni je dobila najlegendarnejša med legendarnimi Coco Chanel. Parižani se odslej lahko sprehajajo po aleji Sonie Rykiel sredi levega brega Sene, kjer je oblikovalka brez uradne izobrazbe, a kljub temu svetovnega slovesa na tržnici rada nakupovala sadje in zelenjavo.

Na pisti FOTO: LEON VIDIC
Na pisti FOTO: LEON VIDIC

Sonia Rykiel nam je dala okus po svobodi, bila je bolj pariška od Parižank,« je dejala županja Pariza Anne Hidalgo. Na ulici z napisom Allee Sonia Rykiel, 1930–2016, Créatrice de mode, je modna hiša Sonia Rykiel raztegnila brv za predstavitev kolekcije pomlad-poletje 2019, pod katero se je podpisala zdajšnja kreativna direktorica Julie de Libran. Kreacije so priložnosti primerno povzemale temo tržnice; manekenke so namesto torbic nosile nakupovalne vreče, potiskane z bagetami, iz zavojev pod roko pa so jim kukale banane.

Utrinek z modne piste FOTO: VESMIN KAJTAZOVIČ
Utrinek z modne piste FOTO: VESMIN KAJTAZOVIČ

In vse zapisano, da je bila Ljubljana nekaj dni prestolnica mode »v regiji in širše«, se izgubi v trenutku.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije

Spletna mesta Dela d.o.o. uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?


Potrjujem vse Sprejmem nujne Več informacij