Digitalni golf

Golf osme generacije je pogonsko precej klasičen, naphan s sodobnimi asistenčnimi sistemi in opremljen z digitalnim kokpitom.
Fotografija: Navzven evolucija, v kabini pa digitalna revolucija. FOTO: Reuters
Odpri galerijo
Navzven evolucija, v kabini pa digitalna revolucija. FOTO: Reuters

Ko se bodo razmere uredile, ga bo mogoče pri nas preizkusiti tudi v živo. Govorimo o osmi generaciji golfa, ki prinaša navzven evolucijo, v kabini pa digitalno revolucijo. Ker je električni VW ID.3 skoraj nared, je osmi golf pogonsko izrazito klasičen. Najprej z 1,5-litrskim bencinskim agregatom TSI z močjo 96 in 110 kW, kar velja vsaj 22 oz. 24 tisočakov, če je blagi hibrid s samodejnim menjalnikom, še malce več, litrski trivaljnik za 20.000 evrov pride nekaj kasneje. Golf je še dizelski 2.0 TDI z močjo 85 kW (24.000 evrov) in 110 kW (27.000).

Novi golf je dobil zajetno porcijo varnostnih asistenčnih sistemov, ki so postali že skoraj obvezni del varnostne opreme tudi v kompaktnem razredu. Volkswagnova posebnost je, da so že v golfovo osnovno izvedenko vgradili marsikaj, kar je drugje na voljo šele v višjih oziroma dražjih paketih opreme. Med drugim sem spadata najsodobnejši sistem za preprečevanje trka in sistem ohranjanja voznega pasu, s pomočjo radarskega tempomata pa na dobro označenih cestah zmore drugo stopnjo avtonomne vožnje do hitrosti 210 km/h.

Sistem We Upgrade omogoča posodabljanje posameznih asistenčnih sistemov tudi tedaj, ko je vozilo že dlje na cesti. Novinec je že v osnovni izvedenki dobil vse luči v izvedbi led in samodejno prilagodljive glavne žaromete, ki so na voljo v kar treh izvedbah.

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije