KRIZNI ČASI

Rdeča šminka buri domišljijo. Tudi ekonomsko ...

Nas na prihajajočo krizo opozarja ženska intuicija, ki si v negotovih razmerah pomaga z rdečo šminko, da se počuti močnejšo?
Fotografija: V težkih časih več žensk posega ne le po šminkah ampak tudi po parfumih in dražjih lakih za nohte. To je t.i. popustljivo varčevanje, ki gre takole: če za čevlje ne zapravim 300 evrov, potem z lahkoto odštejem 50 evrov za šminko in 50 za lak za nohte in tako vseeno privarčujem 200 evrov." FOTO: Shutterstock
Odpri galerijo
V težkih časih več žensk posega ne le po šminkah ampak tudi po parfumih in dražjih lakih za nohte. To je t.i. popustljivo varčevanje, ki gre takole: če za čevlje ne zapravim 300 evrov, potem z lahkoto odštejem 50 evrov za šminko in 50 za lak za nohte in tako vseeno privarčujem 200 evrov." FOTO: Shutterstock

V času recesije varčujejo tudi tisti, ki jim ne bi bilo treba.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije