JAPONSKA
Tepejo se za srečne darilne vrečke
Japonci si ne predstavljajo novega leta brez fukubukurov. Kaj je v njih, kupci ne vedo, zanje pa odštejejo tudi več stotakov.
Odpri galerijo
Pravijo jim fukubukuro in ob začetku vsakega novega leta na tisoče Japoncev potrpežljivo čaka več ur, da dobijo svojo. Vrečko namreč, srečno darilno vrečko: kaj je v njej, ne ve nihče, vsebuje lahko marsikaj, od oblačil do hrane, odvisno od trgovine, ki te vrečke prodaja. Njihova prodaja se začne 1. januarja, prodajajo jih ves prvi teden novega leta oziroma dokler ne poidejo. Za mnoge novega leta ni brez darilne vrečke.
Začetki prodaje vrečke niso povsem jasni, več zgodb o tem obstaja, po eni različici sega začetek prodaje skrivnostnih vrečk v leto, ko so na Japonskem začele rasti prve veleblagovnice. Te so se, je slišati, hotele znebiti stare, lanske zaloge v začetku novega leta, pa so sklenile prodajati skrivnostne vrečke, polne naključnih izdelkov po znižanih cenah, seveda. No, danes so nacionalna manija, mnoge veleblagovnice na Japonskem jih prodajajo, trendu so se pridružile tudi nekatere mednarodne verige, kot sta na primer Armani in Starbucks, ja, tudi ponudniki hrane in pijače jih prodajajo.
Vrečke dandanes kajpak niso več polne naključno izbranih predmetov, vsebujejo premium izdelke, za katere bi bilo treba plačati veliko več, če bi jih kupovali posamično. Cene za eno se gibljejo od nekaj dolarjev pa do nekaj stotakov. Mnogi v vrstah čakajo po več ur pred svojo priljubljeno veleblagovnico, da bi se dokopali do vrečke fukubukuro, saj njihova količina pač ni neomejena.
Nakup je kot igra na srečo, pravijo. Vznemirljivo je ne vedeti, kaj pravzaprav kupuješ, obenem pa je to seveda priložnost dobiti nekaj ceneje. Vsako leto ljudje vsebino svoje srečne vrečke fotografirajo, posnetek pa objavijo na družabnih omrežjih.
»Zadovoljna sem z letošnjo fukubukuro. Najboljše je, da je številka ravno pravšnja,« je tvitnila neka uporabnica. Seveda niso vsi taki, mnogi nad vsebino niso navdušeni, če je mogoče, jo zamenjajo s prijatelji ali pa prodajo prek spleta. A tolaži jih misel, da bodo spet lahko poskusili prihodnje leto.
Začetki prodaje vrečke niso povsem jasni, več zgodb o tem obstaja, po eni različici sega začetek prodaje skrivnostnih vrečk v leto, ko so na Japonskem začele rasti prve veleblagovnice. Te so se, je slišati, hotele znebiti stare, lanske zaloge v začetku novega leta, pa so sklenile prodajati skrivnostne vrečke, polne naključnih izdelkov po znižanih cenah, seveda. No, danes so nacionalna manija, mnoge veleblagovnice na Japonskem jih prodajajo, trendu so se pridružile tudi nekatere mednarodne verige, kot sta na primer Armani in Starbucks, ja, tudi ponudniki hrane in pijače jih prodajajo.
Vrečke dandanes kajpak niso več polne naključno izbranih predmetov, vsebujejo premium izdelke, za katere bi bilo treba plačati veliko več, če bi jih kupovali posamično. Cene za eno se gibljejo od nekaj dolarjev pa do nekaj stotakov. Mnogi v vrstah čakajo po več ur pred svojo priljubljeno veleblagovnico, da bi se dokopali do vrečke fukubukuro, saj njihova količina pač ni neomejena.
V vrečkah so izdelki, za katere bi bilo treba plačati veliko več, če bi jih kupovali posamično.
Nakup je kot igra na srečo, pravijo. Vznemirljivo je ne vedeti, kaj pravzaprav kupuješ, obenem pa je to seveda priložnost dobiti nekaj ceneje. Vsako leto ljudje vsebino svoje srečne vrečke fotografirajo, posnetek pa objavijo na družabnih omrežjih.
»Zadovoljna sem z letošnjo fukubukuro. Najboljše je, da je številka ravno pravšnja,« je tvitnila neka uporabnica. Seveda niso vsi taki, mnogi nad vsebino niso navdušeni, če je mogoče, jo zamenjajo s prijatelji ali pa prodajo prek spleta. A tolaži jih misel, da bodo spet lahko poskusili prihodnje leto.
Predstavitvene informacije
Komentarji:
22:45
Čas obdarovanja