NA EKS
Dolgočas in dolgcajt*
Trenutno se mi zdi, da se Saško trudi, da bi bil duhovit, sovoditeljica Pia pa bolj za to, da bi bila všečna.
Odpri galerijo
Gledanje informativnih oddaj, vsaj na nacionalni televiziji, je trenutno kot gledanje pisane nadaljevanke, voditelji in voditeljice, med njimi tudi kak novinar ali novinarka, mi vsak dan sporočajo nadaljevanje o enih in istih temah.
Tako že nekaj tednov poslušamo in gledamo o stavkah v javnem sektorju, ki jim ni videti ne konca ne kraja. Bo že tako, da v nekaj mesecih, ki nas še ločijo od parlamentarnih volitev, vsi in vsak želi pristaviti svoj mošnjiček, da bi jim tisti, ki si želijo biti všečni državljanom in se trudijo, da bi jih na volitvah spet izvolili, pridodali še kakšen cent. Vse lepo in prav, a na trenutke, ko gledam oziroma spremljam TV-poročila, od tistih prvih v jutranjem programu do zadnjih v Odmevih, se mi zdi, da so vse te zahteve, ki so jih na plan privlekli preštevilni sindikati, pa mogoče za tole socialno ?!? državo res preveč. Ali pač?
Druga tema iste tedenske TV-nadaljevanke je poročanje o športu. No, razumem, da so trenutno olimpijske igre in poročanje od tam pač mora biti. Čeprav, roko na srce, kakšnega presežka precej številna ekipa TV Slovenija do zdaj še ni pripravila, vsaj ob spremljanju oddaje Olimpijski park, ki so jo oglaševali kot nekaj, kjer bomo izvedeli dobesedno vse, kar se tisti dan tam dogaja, nekakšen presežek presežkov. Trenutno se mi zdi, da se Saško trudi, da bi bil duhovit, sovoditeljica Pia pa bolj za to, da bi bila všečna (hja, mogoče misli, da je na modni pisti?), vsebinskega presežka pa vsaj v dobrih desetih dneh v omenjeni oddaji še nismo videli. Večinoma so to ponovitve prispevkov, v smislu copy paste, ki smo jih lahko že videli čez dan. Malce res pogrešam kakšno pikro pa kakšno zabavno novico, ki, verjamem, jih je trenutno v Pjongčangu, kjer je na kupu toliko športnih modelov z vsega sveta, na pretek. Še sreča, da so slovenski hokejisti premagali Američane in Slovake, Fak osvojil kolajno, da se je vsaj malo dogajalo. Bravo fantje!
Da se vrnem k nadaljevanki. Že nekaj dni lahko v vseh poročilih spremljamo tudi komedijo ali bolje žaloigro v nešteto dejanjih o kulturi in kulturnikih. Pametovanja ne manjka. Najglasnejši in negativno usmerjeni so predvsem tisti, ki na kulturne prireditve niti ne zahajajo, dela umetnikov niti ne poznajo, vendarle pa vedo o njih povedati več, kot vedo oni sami o sebi. Še posebno če taisti umetniki in umetnice niso »naši«. In če niso naši, potem si pač ne zaslužijo nobene nagrade, kaj šele kakšnega plačila za svoje delo.
No, pa da je ta TV-nadaljevanka še bolj ponavljajoča se in resnično precej dolgočasna, poskrbijo še oglaševalci s svojimi vložki, v katerih tudi ni nobenega kreativnega presežka, da bi se človek ob njih vsaj zdramil ali nasmejal. Pa se ne more, ker si ob nešteto oglasih trgovcev, ki so si podobni kot jajce jajcu, le izdelki, ki jih prodajajo, se vsak dan spreminjajo, res lahko le še bolj naveličan in nič drugega. Za nameček so oglasi, in to na TV Slovenija, še zavajajoči. Na tej televiziji je namreč tudi vse več oglasov TV-prodaje, ki ponujajo vse in še več. In da, če pokličete takoj, dobite tudi nagrado, pa še … No, pa sem v sredo dopoldne, ko sem videla enega od teh oglasov, točno ob 9.40 bolj za šalo kot zares poklicala na eno od teh številk, želela sem namreč kupiti kompresijske nogavice, in dobila odgovor: Ker ste poklicali zunaj delovnega časa, ki je vsak delavnik od 8. do 14. ure, vas bomo poklicali takoj, ko bo mogoče. No, pa povejte, ali to ni zavajajoče?
Naj si misli vsak, kar si hoče. Včasih, to vem iz prve roke, so bili oglaševalci nenehno na prangerju ustreznih institucij (in še koga), zdaj pa, se zdi, vsebina oglasov ne zanima več nikogar, da o jeziku v njih niti ne pišem. Se sprašujem, ali nenadzor nemara ne leži v stavki ali obiiiiliciiii dela, s katerim so obremenjeni ustrezni organi.
Še sreča, da je bila v minulem tednu na nacionalki na sporedu tudi oddaja Akcent, kjer so v studiu razpravljali o nevarnostih in pasteh dopinga, pa ne le tistega v športu. Veliko ga je tudi med študenti, kulturniki, gospodarstveniki in še kje. Res zanimiva in dobro pripravljena oddaja, ki gledalcu ponudi tudi vsebino, ne le forme. No, res pa je tudi, da nam kabelski operaterji ponujajo še kaj drugačnega … Ne glede na to, da je za to treba plačati 9,99 evra.
* Dolgcajt/Pankrti
Tako že nekaj tednov poslušamo in gledamo o stavkah v javnem sektorju, ki jim ni videti ne konca ne kraja. Bo že tako, da v nekaj mesecih, ki nas še ločijo od parlamentarnih volitev, vsi in vsak želi pristaviti svoj mošnjiček, da bi jim tisti, ki si želijo biti všečni državljanom in se trudijo, da bi jih na volitvah spet izvolili, pridodali še kakšen cent. Vse lepo in prav, a na trenutke, ko gledam oziroma spremljam TV-poročila, od tistih prvih v jutranjem programu do zadnjih v Odmevih, se mi zdi, da so vse te zahteve, ki so jih na plan privlekli preštevilni sindikati, pa mogoče za tole socialno ?!? državo res preveč. Ali pač?
Druga tema iste tedenske TV-nadaljevanke je poročanje o športu. No, razumem, da so trenutno olimpijske igre in poročanje od tam pač mora biti. Čeprav, roko na srce, kakšnega presežka precej številna ekipa TV Slovenija do zdaj še ni pripravila, vsaj ob spremljanju oddaje Olimpijski park, ki so jo oglaševali kot nekaj, kjer bomo izvedeli dobesedno vse, kar se tisti dan tam dogaja, nekakšen presežek presežkov. Trenutno se mi zdi, da se Saško trudi, da bi bil duhovit, sovoditeljica Pia pa bolj za to, da bi bila všečna (hja, mogoče misli, da je na modni pisti?), vsebinskega presežka pa vsaj v dobrih desetih dneh v omenjeni oddaji še nismo videli. Večinoma so to ponovitve prispevkov, v smislu copy paste, ki smo jih lahko že videli čez dan. Malce res pogrešam kakšno pikro pa kakšno zabavno novico, ki, verjamem, jih je trenutno v Pjongčangu, kjer je na kupu toliko športnih modelov z vsega sveta, na pretek. Še sreča, da so slovenski hokejisti premagali Američane in Slovake, Fak osvojil kolajno, da se je vsaj malo dogajalo. Bravo fantje!
Da se vrnem k nadaljevanki. Že nekaj dni lahko v vseh poročilih spremljamo tudi komedijo ali bolje žaloigro v nešteto dejanjih o kulturi in kulturnikih. Pametovanja ne manjka. Najglasnejši in negativno usmerjeni so predvsem tisti, ki na kulturne prireditve niti ne zahajajo, dela umetnikov niti ne poznajo, vendarle pa vedo o njih povedati več, kot vedo oni sami o sebi. Še posebno če taisti umetniki in umetnice niso »naši«. In če niso naši, potem si pač ne zaslužijo nobene nagrade, kaj šele kakšnega plačila za svoje delo.
No, pa da je ta TV-nadaljevanka še bolj ponavljajoča se in resnično precej dolgočasna, poskrbijo še oglaševalci s svojimi vložki, v katerih tudi ni nobenega kreativnega presežka, da bi se človek ob njih vsaj zdramil ali nasmejal. Pa se ne more, ker si ob nešteto oglasih trgovcev, ki so si podobni kot jajce jajcu, le izdelki, ki jih prodajajo, se vsak dan spreminjajo, res lahko le še bolj naveličan in nič drugega. Za nameček so oglasi, in to na TV Slovenija, še zavajajoči. Na tej televiziji je namreč tudi vse več oglasov TV-prodaje, ki ponujajo vse in še več. In da, če pokličete takoj, dobite tudi nagrado, pa še … No, pa sem v sredo dopoldne, ko sem videla enega od teh oglasov, točno ob 9.40 bolj za šalo kot zares poklicala na eno od teh številk, želela sem namreč kupiti kompresijske nogavice, in dobila odgovor: Ker ste poklicali zunaj delovnega časa, ki je vsak delavnik od 8. do 14. ure, vas bomo poklicali takoj, ko bo mogoče. No, pa povejte, ali to ni zavajajoče?
Naj si misli vsak, kar si hoče. Včasih, to vem iz prve roke, so bili oglaševalci nenehno na prangerju ustreznih institucij (in še koga), zdaj pa, se zdi, vsebina oglasov ne zanima več nikogar, da o jeziku v njih niti ne pišem. Se sprašujem, ali nenadzor nemara ne leži v stavki ali obiiiiliciiii dela, s katerim so obremenjeni ustrezni organi.
Še sreča, da je bila v minulem tednu na nacionalki na sporedu tudi oddaja Akcent, kjer so v studiu razpravljali o nevarnostih in pasteh dopinga, pa ne le tistega v športu. Veliko ga je tudi med študenti, kulturniki, gospodarstveniki in še kje. Res zanimiva in dobro pripravljena oddaja, ki gledalcu ponudi tudi vsebino, ne le forme. No, res pa je tudi, da nam kabelski operaterji ponujajo še kaj drugačnega … Ne glede na to, da je za to treba plačati 9,99 evra.
* Dolgcajt/Pankrti
Predstavitvene informacije
Komentarji:
22:45
Uspešna poslovneža