TRIDESET LET

Kava, kraljica avtomatov

Automatic servis z več kot 11.000 prodajnimi avtomati vodilni pri nas. Prihodnje leto bodo praznovali 30 let poslovanja.
Fotografija: Kot glavno konkurenčno prednost so prepoznali ASe – predane, strokovne in zaupanja vredne sodelavce, ki prepoznajo vrednote podjetja AS kot svoje in jih tudi vsak dan živijo. FOTO: Arhiv As
Odpri galerijo
Kot glavno konkurenčno prednost so prepoznali ASe – predane, strokovne in zaupanja vredne sodelavce, ki prepoznajo vrednote podjetja AS kot svoje in jih tudi vsak dan živijo. FOTO: Arhiv As

»Naša zgodba se je začela z idejo o dostopnosti kakovostne in varne ponudbe kave, pijač in prigrizkov kadar koli in kjer koli,« nam pove izvršna direktorica podjetja Automatic servis Katja Muzlovič in doda, da sta bila idejna očeta družinskega podjetja stara znanca s Primorske Zvonko Muzlovič in Adriano Lorber. Pisalo se je davno leto 1989, ko sta ustanovila podjetje, ki danes upravlja več kot 11.000 prodajnih avtomatov in ima več kot 280 sodelavcev, ki vsak dan zagotavljajo vrhunsko storitev in najkakovostnejšo ter najvarnejšo ponudbo izdelkov.

Družinsko podjetje Automatic servis, d. o. o. (AS) se je zadnjih 30 let uspešno razvijalo in širilo – tudi s postavitvami regijskih oskrbovalnih in logističnih centrov – ter marsikdaj igralo pionirsko vlogo. Tako so pred 20 leti kot prvi v Sloveniji uvedli program prehrambnih izdelkov v prodajnih avtomatih, dve leti pozneje so prvi pri nas uporabnikom omogočili preprosto plačevanje s predplačniškim ključkom.


Tudi naslednja generacija je v zadnjih letih dala pečat k razvoju podjetja: leta 2014 so odprli prvo »samodejno« trgovino AS Shop 24/7 v Miklošičevi ulici v Ljubljani. Leto pozneje so vzpostavili 24-urni klicni center za pomoč uporabnikom in razvili lastno blagovno znamko AS. Leto 2017 je bilo v znamenju uvedbe prodaje izdelkov v stekleni embalaži in ustanovitve AS vending akademije za izobraževanje zaposlenih in ozaveščanje javnosti o pomenu prave in zdrave izbire iz prodajnega avtomata. Letos pa so kot prvi v Sloveniji omogočili nakup z mobilno denarnico.

»Program vending je naš vodilni program in zajema v prvi vrsti bogato ponudbo kavnih napitkov iz visokokakovostnih kavnih mešanic arabice in robuste, namenskih za uporabo v prodajnih avtomatih. Na voljo so kavne mešanice lastne blagovne znamke AS ter vodilne blagovne znamke kave,« razloži naša sogovornica in nadaljuje: »Poleg kave in toplih napitkov ponujamo bogato in kakovostno ponudbo svežih sendvičev, peciv, domačih jogurtov, sadja, najrazličnejših sladkih in slanih prigrizkov in preostalih gaziranih in negaziranih pijač ter sladoledov. Dobro se zavedamo pomena vrednote zdravja in čutimo družbeno odgovornost, zato našim uporabnikom in naročnikom ponujamo program Moja izbira, ki ponuja izdelke, skladne z vsaj enim kriterijem zdrave prehrane.«

»Največ povpraševanja je zagotovo po kavi in drugih toplih napitkih, sledijo vode in ponudba naših sendvičev AS. Ponudbo prilagajamo potrebam in željam naročnikov in uporabnikov, saj je njihovo zadovoljstvo naše poslanstvo,« pravi Muzlovičeva. 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije