OBRATI

Glasujte za slovenski avto leta: glasovnice sprejemamo do 5. januarja

Izberite svojega kandidata in se potegujte za bogate nagrade. Zmagovalni avtomobil bo nasledil letošnjega prvaka, peugeota 308.
Fotografija: Finalna prireditev bo potekala sredi januarja. FOTO: Uroš Modlic
Odpri galerijo
Finalna prireditev bo potekala sredi januarja. FOTO: Uroš Modlic

Konec leta je skoraj tu in izteka se tudi glasovanje za slovenski avto leta. Doslej ste finaliste z glasovnicami izbirali naši bralci, poslušalci in gledalci, tokrat smo to nalogo prevzeli mediji. Seveda ohranjamo tudi glasovanje bralcev – vi glasujete med naštetimi petimi finalisti in jim s tem zagotovite prve točke v končnem seštevku po uveljavljenem pravilu: šest točk za prvo mesto, štiri za drugo, tri za tretje, dve za četrto in eno za peto mesto. Na enak način bomo sredi januarja glasovali v uredništvih sodelujočih medijev. Avtomobil, ki bo zbral največ točk, bo postal slovenski avto leta 2024, nasledil pa bo letošnjega prvaka – peugeota 308.

Tokrat objavljamo zadnjo glasovnico, ki jo izpolnjeno pošljite na naslov Delo, d. o. o., Likozarjeva 1, 1000 Ljubljana. Veljajo samo originalne glasovnice, izrezane iz tiskane izdaje. Upoštevali bomo vse, ki bodo v uredništvo prispele do vključno 5. januarja 2024. Glasujete lahko tudi na elektronski glasovnici, ki jo najdete na spletni strani Slovenskih novic.

Pregled finalistov

Med dvajsetimi modeli smo izbrali pet finalistov, to so hyundai kona, jeep avenger, MG4, renault austral in toyota C-HR.

Postrojeni finalisti: renault austral, jeep avenger, MG4, toyota C-HR in hyundai kona FOTO: Gašper Boncelj
Postrojeni finalisti: renault austral, jeep avenger, MG4, toyota C-HR in hyundai kona FOTO: Gašper Boncelj

Hyundai kona je pripravljena v drugi generaciji, je večja in po videzu precej drugačna kot doslej, še naprej pa pri tem modelu ohranjajo pristop različnih pogonskih možnosti; lahko vozi z bencinskim motorjem, lahko je samopolnilni bencinsko-električni hibrid, lahko pa bo tako kot že v prejšnji generaciji povsem električna.

Jeep avenger je nov model v osnovi ameriške znamke, ki pa je zdaj že nekaj časa del mednarodne skupine Stellantis in ima precej evropsko poreklo. Ima razmeroma kompaktne mere, uvodoma je bil predstavljen kot povsem električni avtomobil, so pa tudi na našem trgu ponudbo pred kratkim razširili še z bencinsko pogonsko različico.

MG4 je res povsem električen model, prav tako z dvema različno zmogljivima baterijama. V oblikovnem smislu je to manjša kombilimuzina, gre za izdelek znamke, ki je bila nekoč britanska, pred leti so jo oživili Kitajci.

Renault austral prav tako lahko uvrstimo v danes na trgu prevladujoč razred karoserijskih križancev; gre za naslednika nekdanjega modela kadjar, od katerega pa se vendarle precej razlikuje. Tudi pri tem modelu lahko izberemo bencinski blagohibridni pogon, prav tako samopolnilni hibrid, ni pa več dizelske možnosti.

V finalu je še predstavnik japonskega velikana Toyote, to je njihov povsem na novo pripravljeni mali križanec C-HR, s še ostrejšim videzom kot prej, pri katerem je v ospredju samopolnilni hibridni pogon, v več izvedbah, tudi s štirikolesnim pogonom. Bo tudi priključni hibrid.

Sodelujte v žrebanju

Vsi, ki boste glasovali za slovenski avto leta 2024, boste sodelovali v žrebanju petih lepih nagrad, na prvem mestu je Petrolova kartica za gorivo v vrednosti 1500 evrov. Žrebanje bo potekalo v okviru finalne prireditve za izbor slovenskega avta leta 2024, ki bo sredi januarja.

V izboru Slovenski avto leta sodelujemo različni avtomobilistični mediji: Delo in Slovenske novice, Avtomobilizem.com, Avtomanija.com s časopisno hišo Večer, Atmosferci, Dnevnik in Nedeljski dnevnik, Motorevija AMZS, Avto magazin, RTV Slovenija z radiem Val 202 in TV-oddajo Avtomobilnost ter Siol.net.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije