STALNICA

Štajerci že prodajajo mlado vino

Projekt Pubec se nadaljuje že četrto leto. Kar 24 njihovih mladih vin je od včeraj v prodaji.
Fotografija: Borut Cvetko, Leonida Gregorič, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje Doris Urbančič Windisch in sopobudnica projekta Pubec Natalija Cvetko FOTO: Mediaspeed.net
Odpri galerijo
Borut Cvetko, Leonida Gregorič, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje Doris Urbančič Windisch in sopobudnica projekta Pubec Natalija Cvetko FOTO: Mediaspeed.net

MARIBOR – Bliža se največji praznik vinarjev in vinogradnikov – martinovo. A še prej bodo svoja mlada vina predstavili vinarji, vključeni v projekt Pubec. Z edinstvenim projektom, ki se je začel pred štirimi leti, želijo snovalci povečati prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, ki se ji dolgo ni posvečalo veliko pozornosti, ki pa si jo nedvomno zasluži. »Štajerski vinarji si želijo s skupnim pristopom pri promociji mladih vin povečati prepoznavnost svoje ponudbe na domačem trgu in v tujini, obenem pa krepiti prepoznavnost Štajerske, ne samo kot vrhunske vinorodne dežele, ampak tudi kot odlične kulinarične in turistične destinacije. Štiri leta skupnega pristopa že prinašajo spodbudne rezultate.

Vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa odslej mlado vino pubec, tudi zaradi odmevnosti, pogosteje naročijo v gostinskih lokalih, kupijo v trgovinah ter umestijo med poslovna darila,« pravijo snovalci projekta. Mlada vina, združena v projekt Pubec, kar 24 jih je letos na voljo, so na prodajnih policah že od včeraj, ljubitelje rujne kaplice pa 5. novembra vabijo v Maribor na Salon štajerskih vin Pubec, ki ga bodo dva dni pozneje ponovili še v Ljubljani.
Sodelujoči pri projektu Pubec FOTO: Mediaspeed.net
Sodelujoči pri projektu Pubec FOTO: Mediaspeed.net

»V četrti sezoni tega našega projekta Pubec, štajersko mlado vino je z nami 24 vrhunskih štajerskih vinarjev, ki so znova pripravili bela vina po skupaj določenih in dogovorjenih pravilih. Suha ali polsuha, letos še z omejitvijo, do 12 gramov nepovretega sladkorja. Verjamem, da bodo ta vina pokazala vso svežino, cvetico in tudi že eleganco,« je dejal sopobudnik projekta in kreativni direktor agencije Mediaspeed Borut Cvetko. Nad letošnjimi vini je navdušena tudi Leonida Gregorič, predstavnica KGZS Maribor, ki je o njih dejala: »Za letošnje leto lahko rečemo, da so vina dobra, tudi razmere in čas za pridelovalca so bili bolj ugodni kot prejšnja leta, saj je bila trgatev hitrejša in je imel pridelovalec dovolj časa, da je pripravil to mlado vino.« 

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije