SEKSI

Pripomočki za ljubezenske užitke tudi v Meki

Čeprav je spodnje perilo najmanj opazen del ženske garderobe, saj se vendar ne vidi, pomembno vpliva na obnašanje, držo in ne nazadnje razpoloženje ženske, ki ga nosi, rade povedo ženske.
Fotografija: Bogata izbira spodnjega perila. FOTO: INDEPENDENT. COM
Odpri galerijo
Bogata izbira spodnjega perila. FOTO: INDEPENDENT. COM

Pred časom se je danes 38-letni Maročan Abdelaziz Aouragh, živeč v Amsterdamu, domislil, da bi odprl prvo erotično trgovino, ki zagotavlja t. i. halal izdelke. Zanimivo in provokativno. Halal je izraz iz arabskega jezika, ki pomeni dovoljeno oziroma čisto, nanaša pa se na obnašanje, komunikacijo, oblačila in živila, ki jih islamsko pravo dovoljuje ali dopušča. Nasprotje je haram (prepovedano).

V Amsterdamu živeči Maročan Abdelaziz Aouragh FOTO: INDEPENDENT. COM
V Amsterdamu živeči Maročan Abdelaziz Aouragh FOTO: INDEPENDENT. COM

Abdelaziz Aouragh je z zamislijo šel še dlje od »le« prodaje erotičnih izdelkov po spletu. Erotično trgovino je namreč odprl tudi v romarskem središču – Meki.

Izkazovanje nežnosti na javnem prostoru je za veliko muslimanov neprimerno, o tem se ne govori, obisk kakšne trgovinice s pripomočki za živahnejši seks pa je nepredstavljiv.
 

Za večjo čutnost pri seksu


Abdelaziz Aouragh je menil drugače, saj se je že pred tremi leti odločil, da bo takšno trgovino odprl v samem srcu islama, svetem mestu Meka v Savdski Arabiji.

Vendar z omejitvami. V trgovini, ki ji ne manjka obiskovalcev, ne ponujajo napihljivih lutk, dildov in podobnega, temveč zgolj »izdelke za večjo čutnost pri seksu, kot so olje, kreme …« pravi Maročan, ki ima sicer že več let trgovino te vrste tudi na spletu.
Eden osrednjih pokroviteljev je nemška prodajna mreža z erotičnimi pripomočki Beate Uhse, kjer so očitno hitro dojeli, da gre za trg, na katerem je več kot poldruga milijarda prebivalcev in potencialnih kupcev izdelkov te vrste.


»Ženska z burko v kuhinji danes ni realna slika muslimanskih žena. Naša trgovinica postavlja ženske v središče in jim prinaša informacije ter odgovore na pogosto zastavljena vprašanja o seksu,« razlaga Aouragh in dodaja, da so ciljna skupina evropsko usmerjeni prebivalci: poročeni pari, ki si v svoje seksualno življenje želijo vnesti nekaj svežine.
 

Milijoni za spodnje perilo


Čeprav je spodnje perilo najmanj opazen del ženske garderobe, saj se vendar ne vidi, pomembno vpliva na obnašanje, držo in ne nazadnje razpoloženje ženske, ki ga nosi, rade povedo ženske. Če se ženska v njem počuti udobno in obenem zapeljivo, kar je resnici na ljubo težko doseči, to tudi izžareva, so si edini moški, pa naj bo res ali ne. Lepo spodnje perilo zagotovo ne more škoditi. Victoria's Secret je tako postala najbolj imenitna blagovna znamka spodnjega perila tudi na Bližnjem vzhodu in v muslimanskem svetu.


Na leto ustvari več kot pet milijard prihodkov in izda več kot 400 milijonov prodajnih katalogov. Podatek, da dobršen del zaslužka pridelajo v državah z muslimanskim prebivalstvom, prav gotovo ni zanemarljiv.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije