NEŽA MLAKAR IN KARME MEZE, LA POPSI

La Popsi bo najbolj seksi sladoled na svetu

Najboljši prijateljici sta lani s svojimi sadnimi lučkami tako navdušili Slovence, da sta postali ponosni zmagovalki projekta Štartaj, Slovenija 2018. Za njima je prvo podjetniško leto, zelo burno in zahtevno na vseh področjih. Punci imata nov izdelek, ki sta ga v hipu razprodali, pred novim letom pa sta spet v veselem pričakovanju.
Fotografija: Letos sta sadnim lučkam La Popsi dodali bombone iz sadja. Foto Polona Pirc
Odpri galerijo
Letos sta sadnim lučkam La Popsi dodali bombone iz sadja. Foto Polona Pirc

Ko smo se pred enim letom spoznali, Neža Mlakar in Karmen Meze še vedno skorajda nista mogli verjeti, da so kupci njune palčke iz zamrznjenega sadja prepoznali kot čudovito zdravo sladico, ki jo brez težav uživajo tudi tisti, ki se morajo sladkorju izogibati. Danes so lučke La Popsi del slovenskega vsakdana. »Ljudje so jih vzeli za svoje, prepoznali so jih kot zdrave, tako da jih radi in redno kupujejo vse leto. Poleti seveda veliko več, a tudi v preostalih mesecih dobavljamo vsak teden. La Popsi je že eno leto najbolj priljubljen sladoled na palčki v trgovinah Spar pri nas,« povesta ponosno.
 

Januarja ju čaka Avstriija, drugo leto pa svet


In kakšno leto je za njima? »Uh, leto, polno novih izkušenj, učenja in nepredvidljivih situacij,« začne Neža. »Kljub vsemu je bilo malce manj kaotično kot lansko, malce sva se že spravili v tirnice. Sicer pa se mi zdi, kot da je vsak dan neki novi, 
višji svet, ki ga prej še nisva poznali,« nadaljuje Karmen. Z januarjem 2020 stopata na veliki avstrijski trg, upata pa, da ne bo ostalo le pri tem. »Ta je za leto 2020, nato pa naju čaka svet,« se tudi Karmen zasvetijo oči. V letošnjem letu sta predstavili nov izdelek, okusne bombone iz sadja, ki so zelo zdravo nadomestilo za gumijaste bombone, ki jih otroci obožujejo. »Spoznali sva, da dveh izdelkov v Sloveniji ne bi mogli kakovostno delati. Veva, da znava delati sladoled, tudi recept za bombone sva izdelali sami. Točno veva, kakšne hočeva, jasno pa nama tudi je, da jih zna kdo drug izdelati bolje, zato sva izdelovalca iskali tudi v tujini. Po dolgih preizkušnjah in nešteto poslanih vzorcih sva ga našli v Južni Afriki, kjer iz kakovostnega sadja v nekaj urah izdelajo čudovite zdrave bombone,« pojasni Neža. »Želiva, da postane La Popsi zaupanja vredna blagovna znamka, ki zagotavlja zdravo alternativo običajnim sladkarijam,« pojasni Karmen. »V Šenčurju bova delali sladoled, razvijali pa bova tudi druge izdelke po najinih standardih, torej zaupanja vredne, ki si zaslužijo biti umeščeni pod najino blagovno znamko,« še pojasni. Njuni bomboni so bili precej zahteven izdelek, Karmen je tudi recepture zanje testirala in kombinirala v domači kuhinji. »Imeli sva jih že pozimi 2017, do realizacije pa sva prišli v tem letu,« povesta. »Kupci so jih sprejeli nad najinimi pričakovanji, saj smo prvo dobavo v vseh Intersparih razprodali v manj kot 24 urah. Rekli sva, da je to sicer slabo in nama je žal, a to je največji dokaz, da delava prav,« pojasni nasmejana Karmen.
 

La Popsi ne more rasti, če midve ne


Vstop na avstrijski trg sta si večinoma izborili sami. »Slovenski izdelki so pri njih uvrščeni pod nekdanji Balkan, s tem pa so že takoj ovrednoteni kot manj vredni. Želeli so, da jim pošljeva vzorce, a v to nisem privolila. Vztrajala sem, da prideva k njim in jih predstaviva. Na koncu je njihov predstavnik prišel k nama. Videl je proizvodnjo, spoznal naju in očitno sva jih prepričali,« pravi Neža. Spremembe pa sta v minulem letu doživljali tudi na osebni ravni. »Lansko leto je bilo zelo, zelo, zelo naporno,« je iskrena Karmen. »Poznalo se je, da sva veliko odsotni, doma sva imeli majhna otroka, in to za seboj potegne veliko. Obe sva bili na precej razburkanem morju. Vsaka zase sva se morali ustaviti, videti, kje sva, in si postaviti smernice, kako bova šli naprej. Bilo je pestro, zdaj pa se nama je življenje končno umirilo,« strne. Tudi sebe sta spoznali globlje in v drugačni luči. »La Popsi ne more rasti, če midve ne rasteva, za to pa potrebuješ mentorja. Lani sva ga imeli na poslovnem področju, letos pa sva si vsaka zase našli izobraževanje za osebno rast,« še pojasni. »Če hočeš kjer koli napredovati, moraš biti v glavi pošlihtan,« pove še po domače. »Imela sem velike težave z organizacijo, energijo pa sem izgubljala, ker sem se ukvarjala s tem, kaj bo, če bo, ko bo … Namesto v fokus je šla energija v ta strah,« oriše Karmen. »Vedno pričakujem, da bodo ljudje delali tako, kot delam jaz, in to od njih tudi zahtevam,« je iskrena Neža. »Učim se sprejemati različnosti in da je vse okej in se vse da, najpomembnejša pri tem pa je komunikacija.«
 

Karmen pričakuje drugega otroka, Neža se je ločila


Je bilo letos tudi njuno prijateljstvo na preizkušnji? »Velikokrat,« povesta v en glas. »Zdaj ločiva, kaj je poslovno in kaj zasebno,« pove Karmen. »Velikokrat je počilo. Po novem imava dogovor, da ko je Neža v podjetju, jaz delam od doma. Nisva skupaj, saj takrat ne narediva nič. Ločili sva tudi posel od zasebnosti. Tudi če imava v poslu kak šum, to popoldne, ko smo skupaj s sinovoma, odmisliva. Zasebno sva prijateljici, posel pa rešujeva posebej,« pove v smehu. »Predvsem pa poskušava vse urejati in skomunicirati sproti,« nadaljuje Neža. »Če ne bi imeli tako dobrih prijateljskih temeljev in če se ne bi tako dobro poznali, nama ne bi uspelo,« je prepričana Karmen. »Občudujem tiste, ki gredo lahko s partnerji tudi v posel,« pove v smehu. Njuna poslovna uspešnost je bila izziv tudi za zasebno življenje: »Obe sva imeli krizo v partnerskem odnosu. Midva sva najino zvezo rešila in celo nadgradila, spomladi pričakujeva novega družinskega člana,« pravi Karmen, ki nosečnosti ne more več skrivati. »Midva pa sva tudi rešila najino situacijo in sva se razšla,« je iskrena Neža.
 

Dobrodelnost in velika vizija


Še vedno si veliko pomagata pri skrbi za sinova, tako da so čim več skupaj, in tudi zaradi njiju sta se domislili lepe dobrodelne geste. Ob lansiranju novih izdelkov, bombonov, sta se želeli zahvaliti vsem, ki so pripomogli k temu. Običajno se take poslovne partnerje povabi na sprejem, pogostitev, punci pa sta sledili svojemu srcu in vsem, ki bi jih sicer povabili, poslali škatlo presenečenja, v njej pa zahvalo za sodelovanje in bon za 20 evrov, za katerega so se lahko odločili, komu bi ga namenili – društvu za pomoč otrokom z redkimi boleznimi Viljem Julijan ali pediatrični kliniki. »Obe sva se že soočili s tem, kako je, ko tvoj otrok potrebuje pomoč. Nežin Aleksander je bil operiran na srčku, moj Lian pa je pri dveh mesecih nehal dihati,« pojasni Karmen. »Dokler se ti ne zgodi, si ne moreš predstavljati, kaj pomeni, ko tvoj otrok potrebuje pomoč,« sta si enotni. »Zato zdaj izkoristiva vsako priložnost, ki jo imava, da pomagava drugim. Donirava vsak mesec, pa tega seveda ne objavljava. To narediva zaradi sebe,« pojasnita. Želje in načrti? »Najina vizija je, da bo La Popsi najbolj seksi brand sladoleda na svetu, in dokler bova verjeli v to, bova za ta cilj naredili vse. In to tudi delava,« se nasmejeta. »Letošnje zastavljene cilje sva presegli, zato jih za drugo leto nimava. Slediva viziji in veva, da bova vložili vso energijo v to, da bova čim prej prišli do tega,« z odločnim leskom v očeh še pove Karmen.

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije