EVROVIZIJA

Koliko sta zapravila Zala in Gašper za Evrovizijo?

Objavljeno 29. junij 2019 10.10 | Posodobljeno 29. junij 2019 11.07 | Piše: M. T., Ma. M.

Varčna Slovenca.

Par v nizkem startu za odhod na Evrovizijo, še prej pa je posnel reklamo za slastno slovensko pijačo in spakiral obleke švedskega nizkocenovnega izdelovalca. FOTO: Mediaspeed
Zala Kralj in Gašper Šantl sta se še pred nastopom na Evroviziji preizkusila v reklami. Poleg še nekaterih prepoznavnih glasbenikov iz Slovenije, Hrvaške in Srbije sta postala obraz priznane slovenske brezalkoholne pijače z mehurčki. Po nastopu v Tel Avivu pa sta zagotovo dobila še kakšno ponudbo. 

image
Tako barvita sta bila na snemanju razglednic v Izraelu. FOTO: Facebook

image
Par v nizkem startu za odhod na Evrovizijo, še prej pa je posnel reklamo za slastno slovensko pijačo in spakiral obleke švedskega nizkocenovnega izdelovalca. FOTO: Mediaspeed


Mladi par se pred odhodom v Tel Aviv ni obremenjeval s stvarmi, na katere ni imel vpliva. Osredotočila sta se na brezhibno izvedbo in suveren nastop. Navkljub blišču Evrovizije sta ostala zvesta skromnemu videzu ter v Izraelu nadaljevala podobo z Eme. 

VIDEO: Zala in Gašper, kot ju še nismo videli: Pesem mi je šla grozno na živ
VIDEO: Poželjivi pogledi, nežni dotiki, a poljuba ni bilo

Oblačila naročila na spletu

Za oblačila nista odštela tisočakov, kot je bilo to v navadi pretekla leta, ampak sta jih naročila kar po spletu pri nizkocenovni trgovini iz tujine, barva pa nebeško, nedolžno bela. Naši domači oblikovalci so menda preveč komplicirali in niso znali ujeti njunega preprostega bistva, zato smo bili priče najcenejšemu slovenskemu nastopu na Evroviziji doslej. Končno smo za malo denarja dobili veliko dobre glasbe. 

FOTO in VIDEO: Odločeno: to je veliki zmagovalec Evrovizije
 
Deli s prijatelji