SPROSTITVENE TEHNIKE

Kratke meditacije

Objavljeno 14. februar 2018 11.35 | Posodobljeno 14. februar 2018 13.53 | Piše: M. B. Z.
Prinesejo umirjenost in povezanost s sabo. Hitre tehnike ne vzamejo več kot tri minute.
Misli so del meditacije. Karkoli se porodi v vaši glavi, lahko premislite in sprejmete, a morate hkrati to tudi spustiti iz sebe in se vrniti k dihanju!

Včasih nas prevzamejo čustva in situacije ne moremo videti realno. Preplavijo nas negativne misli in zavrtimo se v začaranem krogu predvidevanja najbolj črnih scenarijev. V takih primerih bi se morali le umiriti in ponovno povezati s seboj in svojo notranjo modrostjo. Kadar ste v javnosti, se lahko umirite s hitrimi tehnikami za prvo pomoč. Pomembno je, da si zbistrite glavo in preženete negativne misli, preden prevzamejo nadzor nad vami.

Osredotočite se na dihanje; vdihnite skozi nos, kolikor globoko in počasi zmorete. Ko vdihnete, potisnite trebuh ven; izdihnite počasi skozi usta, medtem štejte do šest.

Stresite z rameni. Breme, ki se v nas nabere čez dan, je najbolj vidno v ramenih, ki jih najverjetneje vlečete k ušesom. Stresite jih, zakrožite z njimi in jih potisnite navzdol v pravilni položaj.

Izberite si stavek, mantro ali stavek, ki vam je blizu. Lahko je citat iz biblije, besede dalajlame, stavek, ki ste ga nekje prebrali. Nekajkrat ga tiho ponovite in se trudite enakomerno dihati.

Štetje, vizualizacija

Sedite vzravnano, lahko spodvijete noge po turško. Hrbtenica naj bo v ravni liniji, tako da vam bo udobno. Lahko se tudi uležete in si predvajate sprostitveno glasbo. Vdihnite zelo počasi in globoko, preden začnete.

Meditacija s štetjem: Ko vdihnete, štejte do štiri, ko izdihnete, do šest ali celo osem, če zmorete. Seveda le v mislih. Vaš izdih mora biti daljši kot vdih, saj z izdihom sproščate tudi negativne stvari, ki so se nabrale v vas. Opazujte hladen zrak, ki vstopa skozi nosnice, in topel, ki izstopa skozi usta.

Meditacija z osredotočenjem na dihanje: Pomaga vam, da se rešite vseh negativnih zadev. Ko vdihnete, mislite na besedo »noter«, in ko izdihnete, na besedo »ven«. Z zaprtimi očmi si lahko predstavljate, kako vdihujete pozitivno energijo in mir in izdihujete stres in napetost. Mislite lahko tudi na druge besede: sem mirna, zadovoljna, kar koli vam pomaga.

Meditacija z vizualizacijo: Najbolje je, da imate oči zaprte. Medtem ko dihate, si predstavljajte prostor, kjer se počutite najbolj mirno, sproščeno in zadovoljno. Lahko je trenutek v času, prostor iz otroštva ali plaža, ki ste jo obiskali. Začutite ta prostor, njegov vonj, zvoke, ki ga obdajajo …

Sproščanje

Če vam pomaga, si po sprostitvi napišite nekaj dejstev o tem, kar se je zgodilo. Pomagalo vam bo oceniti situacijo. Lahko zapišete tudi čustva, ki jih je v vas vzbudila ta situacija. Ko jih zapišite, papir strgajte in ga vrzite v smeti. Gre za simbolno metanje stran čustev, ki so vas vznemirila.

Pojdite na sprehod. Nič ne pomaga bolj kot gibanje na svežem zraku. Če morate stresti svojo jezo, boksnite v blazino. To vam bo pomagalo, da težav ne boste sprostili nad drugimi ljudmi. S seboj nosite fotografijo nečesa, kar vas pomiri. Raje izberite naravo kot ljudi.

Deli s prijatelji