Predstavitvena informacija

Kako znani Slovenci skrbijo za jajca

Objavljeno 27. november 2019 10.10 | Posodobljeno 28. november 2019 09.45 | Piše: P. I.
FOTO: Lidl Slovenija
V Lidlu Slovenija so letos v sklopu svoje zaveze Ustvarimo boljši svet zasnovali prav posebno kampanjo Ne pozabi na jajca, s katero na različne načine moške opominjajo o pomenu preventive in skrbi za svoje zdravje. V času brkatega novembra so se povezali z Onkološkim društvom OnkoMan, ki zbira sredstva za nakup simulatorja operacij benigne hiperplazije prostate in raka na sečnem mehurju.

Z aktivacijo želijo poudariti predvsem, da lahko z nekaj preprostimi preventivnimi ukrepi precej zmanjšajo možnosti, da bi oboleli za katero izmed »moških bolezni«, med katerimi po pogostosti izstopata predvsem rak prostate in rak mod. 

Povezali so se s tremi »pravimi moškimi«, z Davidom Urankarjem, Andražem Andrejcem z bloga Kdor to bere in z Alenom Podlesnikom. Tri tedne v novembru tako svoje sledilce s pomočjo zabavnega izziva opominjajo, da pravi moški mora znati poskrbeti zase, za svoje zdravje in še posebej za svoja jajca. Izziv sta uspešno opravila že Andraž Andrejc in David Urankar, ki sta ves dan preživela v družbi dveh nekuhanih jajc in morala poskrbeti, da se vmes ne razbijeta ali skrhata. V tem tednu štafeto izziva prevzema še Alen Podlesnik.

»Letos spet sodelujem v Lidlovi novembrski kampanji – skupaj z Davidom in Alenom pazimo na jajčka in vse moške in ženske opozarjamo na nevarnost raka na prostati. Z veseljem sem pomagal pri ozaveščanju o stvareh, o katerih ne govorimo radi. Bolezen ni hec – lahko pa na malo hecen način spodbudimo koga, da malce bolj temeljito popazi na svoja jajčka,« je povedal Andraž Andrejc z bloga Kdor to bere.

David Urankar, ki Lidlu Slovenija tudi letos pomaga širiti poslanstvo Brkatega novembra, je ob tem povedal: »Vsako leto se z veseljem priključim brkatemu novembru. Zdaj ko smo v družini trije fantje, se mi zdi še posebej pomembno, da se o teh stvareh pogovarjamo in ozaveščamo. Pa ne samo novembra.«

Simpatičnega in zabavnega Alena Podlesnika pa ta izziv še čaka, in sicer zadnji novembrski torek in sredo. Ob tem je dejal: »Na simpatične novembrske brke smo se v zadnjih letih že popolnoma navadili, še vedno pa pogosto pozabljamo na razlog, da si jih puščamo! Zato mi je v veselje in ponos, da sem letos del ekipe, ki ozavešča o preventivi.«

image
FOTO: Lidl Slovenija

Ste vedeli, da je priporočljivo:
- 1-krat mesečno pretipati svoja moda in obiskati zdravnika, če zatipate kakšno netipično spremembo?
- zmanjšati vnos rdečega mesa, soli, hitre prehrane, cigaret in alkohola ter poskrbeti za redne obroke?
- se vsaj 3-krat na teden gibati oziroma se ukvarjati s športom, ki vas veseli?
- poskrbeti za sprostitev, »odklop« od službe in dovolj spanca?




Od vsake prodane škatle BIO svežih jajc bodo v Lidlu Slovenija namenili 10 centov društvu OnkoMan, ki zbira sredstva za nakup simulatorja operacij benigne hiperplazije prostate in raka na sečnem mehurju.
Deli s prijatelji