Predstavitvena informacija

Kateri je ključni prehrambni trend v letu 2019

Za potrošnike je pomembno, da poznajo in zaupajo sestavinam v izdelku, ki ga nameravajo kupiti, hkrati pa prehranske izdelke, ki so sestavljeni iz njim razumljivih sestavin, tudi razumejo kot bolj zdrave.
Fotografija: FOTO: LM
Odpri galerijo
FOTO: LM

Prehrambni trendi se v zadnjih letih obračajo h koreninam. Vedno večja skupina ozaveščenih potrošnikov goji pričakovanja po naravnih, lokalno pridelanih in preprostih izdelkih, ki ne vsebujejo dodanih sladkorjev, barvil, arom ali drugih aditivov. Potrošniki se kot odgovor na svoj življenjski slog na trgu ozirajo po avtentičnih in naravnih živilih, strokovnjaki pa to obliko nakupnega vedenja opredeljujejo kot enega najpomembnejših prehranskih trendov v letu 2019. V tujini trend opisujejo z izrazom clean label oziroma čisto označevanje: »Jasno je, da gre za potrošniško zahtevo po čistih izdelkih, ki se nanaša na preglednost označb v smislu razumljivosti. Čedalje več potrošnikov si namreč želi uživati izdelke iz naravnih in enostavnih sestavin, ki jih razumejo in jim zaupajo. Clean label pomeni kratek seznam sestavin in njihovo razumljivost. Pomeni odsotnost umetnih dodatkov,« pojasnjujejo v Ljubljanskih mlekarnah.
 
https://onaplus.delo.si/kateri-je-kljucni-prehrambni-trend-v-letu-2019

Več iz te teme:

Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije