PRVI NASTOP

Vse nared za Monzo: hibridni dirkalnik peugeot 9X8

Peugeot 9X8 bo julija prvič nastopil na svetovnem vzdržljivostnem prvenstvu FIA.
Fotografija: Hibridni peugeot 9X8 FOTO: Peugeot
Odpri galerijo
Hibridni peugeot 9X8 FOTO: Peugeot

Manj kot eno leto po razkritju makete, s katero je bil predstavljen novi koncept, in le pet mesecev po začetku testiranj na dirkališču je ekipa Peugeot TotalEnergies prejšnji petek v Portimãu razkrila svoj dirkalnik: peugeot 9X8, hibridni hypercar s štirikolesnim pogonom.

Julija bo dočakal tekmovalni debi v Monzi, na 4. dirki svetovnega vzdržljivostnega prvenstva FIA sezone 2022 (WEC). Peugeot 9X8 je štirikolesni prototip dirkalnika s hibridnim pogonskim sklopom, ki je bil razvit pod nadzorom strokovnjakov ekipe Peugeot Sport.

Zadnji kolesi poganja 2,6-litrski bi-turbo V6 motor na notranje zgorevanje s 520 kW, prednji kolesi pa visokozmogljivi električni motor z 200 kW, ki je bil tako kot inverter na osnovi silicijevega karbida izdelan v partnerskem sodelovanju z znamko Marelli. Visokonapetostna baterija 900 V je bila razvita v sodelovanju z znamkama TotalEnergies in Saft.

Pnevmatike, ki so v skladu s pravilnikom Hypercar, je dobavil Michelin. Peugeot 9X8 se ponaša z atletskimi merami: 4,995 metra dolžine, dva metra širine, 1,145 metra višine. Masa dirkalnika znaša 1030 kg, njegov rezervoar za gorivo pa sprejme 90 litrov goriva iz obnovljivih virov. 

Predstavitvene informacije

Komentarji:

Predstavitvene informacije