Predstavitvena informacija

Nika in Rebeka sta končno našli pravega

Vsaka ženska si želi postavnega, močnega, uglajenega in zmogljivega. Takšnega, ki ji pospeši srčni utrip in vedno priskoči na pomoč.
Fotografija: Nika Zorjan ima novega. FOTO: Hyundai
Odpri galerijo
Nika Zorjan ima novega. FOTO: Hyundai

Te lastnosti veljajo tako za žrebce na dveh nogah kot za jeklene konjičke. Živahna Prekmurka Nika Zorjan in nekdanja misica, zdaj pa tudi blogerka in podjetnica Rebeka Dremelj sta svoja idealna izbranca že našli. Preberite, zakaj ju je zapeljal Hyundai, za katerega pravita, da je najboljša oziroma najboukša izbira.

Zima – domače okolje športnih terencev
Športni terenci, katerih priljubljenost raste iz leta v leto, se s primernimi zimskimi pnevmatikami odlično obnesejo tudi v zimskih razmerah. Pravi mojstri zime so modeli s štirikolesnim pogonom. Prav možnost štirikolesnega pogona je eden od pomembnih adutov Hyundaijevih športnih terencev, med katerimi bo vsakdo našel primernega za svoje potrebe. Inteligentni štirikolesni pogon lahko naročimo tako pri urbani Koni, družinskem Tucsonu kot tudi pri največjem SUV-ju iz ponudbe – Santa Feju

Santa Fe je največji Hyundai iz ponudbe. FOTO: Hyundai
Santa Fe je največji Hyundai iz ponudbe. FOTO: Hyundai

Kona po vaši meri
Nova Kona je bila zasnovana tako, da pritegne prav vsak pogled in pospeši srčni utrip. Njena krepka zunanja podoba, elegantna LED-osvetlitev in edinstvene podrobnosti v notranjosti poudarjajo Hyundaijev DNK športnih terencev. Za večjo varnost je opremljena z najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi za zagotavljanje aktivne varnost, ki pri Hyundaiju nosijo ime SmartSense, med katerimi so mnogi del serijske opreme.

Konina krepka podoba privlači mnoge poglede. FOTO: Hyundai
Konina krepka podoba privlači mnoge poglede. FOTO: Hyundai

Pri novi Koni so inženirji in oblikovalci veliko pozornosti namenili podrobnostim, ki naredijo Kono drugačno. Uporabljeni kakovostni materiali dajo njeni notranjosti pridih prestižnosti. Pri notranjosti lahko izbirate med štirimi barvnimi kombinacijami in tako date avtomobilu svojo noto. Njena armatura je sodobna in prav nič dolgočasna. 

Kupcem so na voljo: dva turbobencinska in 1,6-litrski turbodizelski motor. Na vrhu palete je 1,6-litrski T-GDI motor s 130 kW in pogonom na vsa štiri kolesa v kombinaciji s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DCT). DCT združuje učinkovitost in ekonomičnost porabe goriva ročnega menjalnika z udobjem samodejnega. Na voljo je tudi šibkejši 1.0 T-GDI motor z 88,3 kW, pogonom na prednji kolesi in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Turbodizelski motor pa je na voljo v dveh različicah – močnejši, ki ima 7-stopenjski DCT menjalnik in možnost štirikolesnega pogona, razvije največjo moč 100 kW, in šibkejši z največjo močjo 85 kW, 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi. 

Tudi Rebeka Dremelj se mu ni mogla upreti. FOTO: Hyundai
Tudi Rebeka Dremelj se mu ni mogla upreti. FOTO: Hyundai

Večji brat Tucson
Če je nova Kona za vaše potrebe premajhna, je tu njen večji brat Tucson, ki je nedavno doživel prenovo. Ta je prinesla uglajeno podobo in boljše aerodinamične lastnosti. To pa pomeni tudi nižjo porabo goriva, h kateri prispevajo tudi novi, varčnejši bencinski in dizelski agregati – močnejše med njimi lahko opremimo tudi z naprednim štirikolesnim pogonom. 

Novi Tucson ni poseben zgolj zaradi izjemne prostornosti in vrhunskega udobja, ki nas vsakič znova prepriča, ko sedemo za njegov volan, temveč ga odlikujejo tudi skrbno dodelane podrobnosti. Ergonomsko zasnovano kabino po prenovi plemenitijo na otip mehki materiali in nove barvne kombinacije; izbirate lahko med kar štirimi. Poleg črne je notranjost namreč lahko odeta v odtenke saharsko bež (Sahara Beige), svetlo sive (Light Grey) ali vinsko rdeče (Red Wine). 

Posebnost novega Tucsona je tudi to, da je prvi Hyundai, ki je na voljo tudi kot mehki hibrid. Njegovo srce je pogonski sklop, ki izbrane dizelske agregate združuje z elektromotorjem, katerega napetost je 48 V. Ta pri pospeševanju pomaga z do 12 kW dodatne moči ter tako prispeva k tudi do 7-odstotnemu znižanju porabe goriva in izpustov CO2. Kapaciteta litij-ionske baterije je 0,44 kWh, napolniti pa jo je mogoče s pomočjo regenerativnega zaviranja (zaviranje s pomočjo elektromotorja). Pri tej pogonski opciji lahko izbirate med 6-stopenjskim ročnim in Hyundaijevim novim 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.  

Tucson je prvi Hyundai, ki je na voljo kot mehki hibrid. FOTO: Hyundai
Tucson je prvi Hyundai, ki je na voljo kot mehki hibrid. FOTO: Hyundai

Edinstvena tovarniška garancija
Poleg udobja, dobrih zmogljivosti in varčnih motorjev je pomemben adut vseh Hyundaijevih vozil njihova edinstvena tovarniška garancija. Ta omogoča, da smo pet let brez skrbi, ne glede na to, koliko kilometrov prevozimo. Tako dolge tovarniške garancije brez omejitve kilometrov ne ponuja nihče drug na evropskem trgu. 


www.hyundai.si

Predstavitvene informacije

Predstavitvene informacije